Je toho na mě nějak moc...

26. 6. 2017


Poslední dobou mám pocit, že nestíhám vůbec nic. Máte to taky tak? Přes den jsem v práci, nabrala jsem si nějak moc dalších projektů, které dělám po večerech a nocích, do toho spousta zařizování okolo svatby (a my naprosto nerozhodní)...naštěstí už za chvilku nás čeká týdenní oddych, tak už se nemůžu dočkat! :)) 

Minulý víkend jsme byli u babičky a dědy na chalupě a tam já si vždycky naprosto parádně odpočinu. Jako by se celý život zpomalil, já se jen bosky procházím v posekané trávě, celý víkend trávím s rukama v hlíně a pleju a je mi krásně.



Kousek té pohody jsem si vzala domů, pivoňky ze zahrady mi ve váze vydržely krásné celý týden a pak začaly opadávat. Ale taky krásně.



Mějte se krásně a nezapomeňte občas zpomalit. Je to potřeba!  Evi
//foto moje © gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

6 komentářů

  1. Prajem do manželstva všetko dobré, veľa lásky!
    Teším sa na foto:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi, mám to taky tak, hlavně nestíhám ten virtuální život (moc mi to chybí), s tím opravdovým to nakonec zas taková bída není ;-). Krásné zastavení u Tebe, opravdu moc. Přeji Ti spoustu takových zpomalených chvilek ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuju! Prostě to chce občas zastavit a vypnout, no snažím se. :))

      Vymazat
  3. Mam to uplne stejne, nestiham a podle toho taky vypada muj blog. Umrel. Ale jen docasne. Zrovna se totiz 'rekreujem'. Je to opravdu potreba ;-) Krasne a caste letni zpomalovani preju! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máji, krásnou rekreaci přeji! Nám se moc vydařila, tak snad jsem nabrala spoustu sil a teď mi vše půjde jak po másle. No uvidíme :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)