Lom Rudice, Rudické propadání a arboretum Křtiny /Tip na výlet

9. 6. 2017


Abychom toho po sobotě ve sklepech neměli málo, vyrazili jsme na výlet ještě v neděli. Tentokrát jsme to vzali přes Blansko, kde jsme si v Zámecké sýpce dali moc dobrý oběd.


Další zastávka byla v Lomu v Rudici. V bývalém pískovém lomu se dá i vykoupat, jen se nesmíte bát vody podivné barvy, za kterou může kaolín. Duhové probarvení písku zase způsobuje železo. /konec vzdělávacího okénka :))



Od lomu je to kousek k místnímu větrnému mlýnu s informačním centrem a Rudickému propadání. Tady jsem neodolala a cestou zpátky si natrhala luční kytičku. :))



Pokračovali jsme k arboretu ve Křtinách. No nebudu tajnůstkařit, tenhle výlet byla hlavně taková obhlídka míst, na kterých by se daly nafotit svatební fotky. Právě arboretum se mi na nějakých fotkách moc líbilo, ale naživo mě nějak neoslovilo. Vstupné tu stojí 30 korun, ale poplatek za svatební focení je 500 Kč. Není to zas tolik, ale zdá se mi, že v kdejakém lese nebo na louce je to hezčí...no ale zase tu mají ten rybníček. Tak pokud byste o nějakém pěkném místě na sever od Brna věděli, budu moc ráda, když mi dáte tip!


Poslední zastávka byly Křtiny, kde právě probíhala pouť s kolotoči a stánky. My nakoukli do místního chrámu od Santiniho.


Mějte se moc krásně! Evi
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)