Naše nové obrázky do ložnice z Gallerix

1. 10. 2024


Z Gallerix už máme tento obraz do dětského pokoje a když mě teď opět oslovili, jestli si u nich nechci něco vybrat z podzimní kolekce, zaujaly mě tyto snové rostlinky, které se nám moc hezky hodí do ložnice. Konkrétně máme plakát In The Wild a Single Dried Flower, oba o rozměru 30x40 cm. K nim jsem vybrala dubové rámečky, které nám zase krásně ladí s dubovou podlahou.

Plakáty s rámečky mi dorazily do týdne od objednání doručovací společností FedEx, bezpečně zabalené proti poškození během cesty.  

A pokud by vás v nabídce Gallerix taky něco zaujalo, mám pro vás slevu 30% na plakáty (neplatí na rámy), platí 15 dní a není nutné utratit nějakou minimální částku. Slevový kód je: Eva30



Krásný podzim! Eva
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)