Doplňky stravy Flow Nutrition

3. 10. 2024


Když mě oslovili z české firmy Flow Nutrition vyrábějící doplňky stravy, jestli bych nechtěla vyzkoušet jejich produkty, vybrala jsem si Woman health PRO balíček, který je sestavený na míru specifickým potřebám ženského těla. Pro zdraví i pohodu. A pro manžela jsem zase vzala Daily Essentials Man a hořčík.

Moc sympatické je mi to, že je vše vyrobené v České republice, přírodní, veganské, neobsahuje žádné balastní látky a podložené vědeckým výzkumem. Navíc mají obaly moc hezký design a je možné je vrátit a výměnou využít slevu na další nákup.

Pokud by vás produkty také zaujaly, mám pro vás slevový kód: GATHER10 pro slevu 10% v eshopu.


Jako komplexní zdroj vitamínů a minerálů jsem zařadila každé ráno tři tobolky Daily Essentials, v druhé části cyklu taky Hormone Balance, protože mi po druhém porodu sice přišla menstruace až po 18 měsících (to bylo bezva!), ale zato dost nepravidelně. Tak doufám, že mi pomůže to trochu srovnat.

Po létě jsem začala zase doplňovat vitamin D, konkrétně mám kombinaci vitamínu D3 + K2 v oleji, což je bezva forma, ubyla mi další tobolka na polykání. Déčko v kombinaci s vitaminem K2 podporuje správné fungování imunitního systému, to se teď na podzim v kombinaci se školkovými bacily opravdu hodí. 

Hořčík od Flow obsahuje rovnou 6 různých forem, které jsou vstřebatelné do různých tkání v různých koncentracích. Nemusím tak myslet na to, abych brala jeden ráno, jiný přes den a další večer, stačí jen dvě (při zvýšené fyzické aktivitě tři) tobolky večer. 

Hořčík mi pomáhá proti křečím a únavě, už teď po měsíci mám pocit, že jsem přes den unavená mnohem méně. I když poobědovým šlofíkem s mladší dcerkou nepohrdnu ani tak. :))

Poslední ze sady je Omega 3 mastná kyselina, tu ke svému optimálnímu fungování potřebuje každá buňka našeho těla. Tahle je vysoce kvalitní a koncentrovaná nenasycená mastná kyselina z rybího oleje ve formě triglyceridů s vysokým obsahem EPA a DHA bez obsahu těžkých kovů a dalších znečišťujících složek.



Ve výsledku tak beru každý den dohromady 8 tobolek a 9 kapek oleje s déčkem, v druhé fázi cyklu ještě další 4 tobolky Hormone Balance. Tady bych teda uvítala, kdyby těch tobolek mohlo být míň, protože spolykat tohle všechno je dost náročné. Tobolky jsou navíc dost veliké, i když aspoň hladké a tak se polykají celkem snadno.

A výsledek? Kromě toho, že se mi zdá, že jsem méně unavená, pozoruju taky zlepšení stavu pleti a vlasů i nehtů. A jestli zafunguje i ochrana před bacily, to ještě uvidím. :))


Znáte Flow Nutrition? Zkoušeli jste taky nějaké doplňky stravy?

Mějte krásný podzim!
//foto moje ©gathermoments, děkuji Flow Nutritionza poskytnutí výrobků k vyzkoušení #barterovaspoluprace

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)