DIY návod: hrazdička na hraní

27. 4. 2020


Hrazdičku na hraní pro miminko jsme vyráběli během loňského léta na chalupě, ještě když jsem byla těhotná. Já si pak doma nachystala ještě závěsy z korálků, co mi zbyly z výroby kousátek, a zhruba někdy od třetího měsíce se z ní stala Aniččina oblíbená hračka. Ze začátku spíš jen tak koukala, co se to nad ní kývá, později se začala za hračkami i natahovat a chytat za ně. Teď v půl roce ji víc než hračky na hrazdičce baví samotná konstrukce, ráda chytá provázek, který je natáhnutý mezi stojkami, tak doporučuji šroubky utáhnout napevno, aby se hrazdička na miminko nezřítila. A samozřejmě ho mít pořád pod dohledem. ;))


Na výrobu jsme použili neošetřené laťky, kruhovou tyč a vruty. Poté, co už hrazdička nebude potřeba, tak ji můžeme zase rozložit a laťky použít třeba na něco jiného.


Potřebovali jsme tedy:
  • 4 ks latěk dlouhých 60 cm (my použili profi 13 x 29 mm)
  • 1 ks kruhové tyče délky 65 cm (máme průměr 19 mm)
  • 2 ks nerezové vruty do dřeva 6x70 se zápustnou hlavou
  • přímočarou pilu, brusku, smirkový papír, vrtačku, šroubovák

Postup:
1. Nejprve jsme si nařezali laťku a tyč na požadované délky.


2. Konce latěk jsme šikmo zařízli a obrousili dokulata.


3. Na jednom konci jsme vyvrtali otvory na vruty. Stejně jsme si předvrtali dírky i v tyči. A zhruba ve spodní třetině laťky jsme ještě vyvrtali dírky na šňůrku, která hrazdičku zajišťuje, aby se nerozjela do stran.


4. Zbývalo hrazdičku sešroubovat dohromady a dírkami provléct šňůrky zajišťující, aby se nesesula.
A nakonec doplnit hračky. Já si vyrobila závěsy z korálků a dřevěných kroužků a přidala ptáčka a plyšáka.

Zkusíte to taky? :)) 
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)