Fotokniha Professional Line od Saal Digital

4. 12. 2022


Už podruhé na mě na Instagramu vyskočila reklama Saal Digital s nabídkou otestovat jejich fotoknihu výměnou za recenzi. Tentokrát nabízela kupon na jejich prémiovou fotoknihu Professional Line. Předchozí článek s recenzí najdete tady.

Fotoknihu jsem zase tvořila v programu, který jsem si stáhla z webu. K dispozici je tu spousta přednastavených šablon, které se dají úplně jednoduše upravit. Program je opravdu povedený a intuitivní, za dva večery jsem měla hotovo. Objednávala jsem 13.11., přepravci byla fotokniha předána 18.11. a dorazila 21.11. Trochu mi při objednávání vadilo, že jsem nevěděla, který přepravce bude fotoknihu doručovat a taky mi chyběla možnost výběru odběrného místa. Většinou se mi totiž stává, že se s kurýry naháním zrovna ve chvíli, kdy potřebuji jít vyzvednou dceru ze školky.


Professional Line má netradiční obal z akrylátového skla doplněného umělou kůží. Přišla mi zabalená v kartónové obálce a následně ještě v pěnovém sáčku. A na skle byla k odlepení krycí fólie proti poškrábání. Fotoknihu s fotkami ze svatební cesty máme ve formátu 21x21 cm, jako povrch stránek jsem si vybrala matný profesionální tisk, jedná se o nenatíraný přírodní papír, který nezanechává otisky prstů. A mně se výsledek líbí hrozně moc! Vypadá přesně jako knížky s matným tiskem, které máme doma. Skvělá je taky plochá vazba umožňující tisk fotek přes obě stránky bez rušivého švu uprostřed fotoknihy. Jen musím říct, že akrylátové sklo a kůže na přebalu mě úplně nenadchly, matný papír s potiskem desek by se mi líbil trochu více. Nicméně fotokniha působí luxusně a oproti jiným hodně netradičně. Ceny má Saal trochu vyšší, tato čtvercová fotokniha s 62 stránkami běžně stojí 2760 Kč včetně poštovného. Na jejich webu ale můžete vychytat různé slevy, třeba teď 400 Kč na první objednávku nebo 750 Kč na fotoknihu Professional Line.


Jaké jsou vaše zkušenosti s fotoknihami? Zkoušeli jste i Saal Digital?

Mějte se moc krásně! Evi
//foto moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)