MŮJ HNST.LY BALÍČEK

7. 3. 2015


Moje první objednávka z krásného a poctivého eshopu HNST.LY moc milé Báry Perglové. Nebyla úplně tradiční, vyprosila jsem si totiž balzámky na rty, které jsem zahlédla na fotkách z pražského pop-upu v kavárně Alchymista. Přišly mi krásně a s láskou zabalené jako malý dáreček. Balzámy jsou od Tanyi z Anglie a jsou 100% veganské, přírodního složení a krásně voňavé. Taky trochu pokukuji po jejím levandulovém mýdle, ale to až spotřebuji to mé z Provence. A taky pokukuji i po výrobcích ostatních tvůrců, třeba ty nové deky ze Strmilovské tkalcovny, ty jsou! A moc se těším na červnový pop-up u nás v Brně! :))

Krásný víkend! Evi
//foto moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

3 komentářů

  1. Jo, ty deky, ty jsou:) Taky jsem se do nich už stačila zamilovat...Já před nedávnem odzkoušela Tanyiny olejové parfémy a ty jsou taky úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu... u vás v Brně to nějak žije! Tady mrtvo. Nebo jsem mrtvá já:-D.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)