Náš letošní adventní kalendář a soutěž!

30. 11. 2023

Letos jsem chystání pojala trochu víc minimalisticky než minulé dva roky, kalendář máme tento látkový z Bonami, takže skoro bez práce. Na konci článku si o něj můžete zasoutěžit, pokud u vás nosí kalendář Mikuláš, tak stíháme! :))

A protože vím, že by mi ho děti celý vyrabovaly hned první den, věci mám v plánu doplňovat postupně. Nechtěla jsem holkám dávat dalších 24, respektuje 48 dárků, když pod stromečkem toho budou mít víc než dost, a tak jsem hledala něco podobného jako tento krásný Betlém od Zuzavrzart, ale takový, aby se dal vybarvovat. Ten od Zuzky jsme na okno lepily vloni, holčičku to bavilo moc, můžete si ho zdarma stáhnout na Zuzčině blogu tady. Nakonec jsem si Betlém namalovala sama, tak pokud by se vám taky hodil, napište mi zprávu na Instagramu nebo mail a kalendář vám pošlu. A tak tam holky každý den najdou postavičky z Betlému, které si můžou vybavit a pak je společně nalepíme na okno. 

Přidala jsem jim tam i pár samolepek ze samolepkové knížky Těšíme se na Vánoce. Původně jsem chtěla Vánoční příběh, ale ten už byl všude vyprodaný, tak třeba za rok! :)) Ještě přidám vitamínové medvídky z DM a možná nějaké oříšky, uvidíme. 


A čím dalším by se dal kalendář naplnit, pokud nechcete další dárky nebo sladkosti?

  • úkoly, činnosti nebo zážitky na každý den. To se mi moc líbí, ale takový kalendář jsem nechtěla, protože jsem tušila, že by mě pak stresovalo, že to nestíháme :))
  • jednotlivé pohádky, příběh nebo hra na pokračování, krásná je tahle sada od ateliéru V lese
  • hravý adventní kalendář s příběhem od Pikle, ten se mi líbí moc!
  • 24 dílků puzzle, 24 postav z Betlému (krásný je ten od Zuzky, k vytištění zdarma nebo moje omalovánky…), 24 ozdob, které se postupně lepí nebo věší na vánoční strom…
  • Spoustu inspirace najdete na Pesleřím blogu v tomto článku, moc se mi líbí i nápad s hledáním podle fotek, kde vlastně je ten den ošatka ukrytá. Mrkněte! 

Soutěž! 
Podmínka soutěže je jediná: stačí do komentáře pod článek napsat, čím a komu letos plníte adventní kalendář vy. Můžete přidat i své jméno na Instagramu nebo e-mail (v podobě jmeno(zavináč)gmail.com, aby vám nechodily spamy), abych vás mohla v případě výhry kontaktovat. 

Výherce vylosuji v neděli večer, abych kalendář mohla hned v pondělí odeslat a Mikuláš ho stihl přinést vašim dětem. :))


*článek vznikl ve spolupráci s firmou Bonami; adventní kalendáře #gifted, #barterovaspoluprace
Krásný předvánoční čas! Eva
// foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

33 komentářů

  1. Letos připravuji adventní kalendář pro dceru i manžela, dcera v něm bude mít kousky magnetické stavebnice a obrázky k vymalování, manžel zase semínka zeleniny k zasetí na zahradu :) Dceři jsem to už říkala, co to je adventní kalendář a že ho taky bude mít, ale manžel o tom svém vůbec netuší, tak se dost těším i na jeho reakci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den, já letos pro naší tříletou holčičku nachystala do adventní kalendáře něco potřebného (spoďárky, ponožky, balzám na rty), něco pro radost (korunka, prstýnek), něco na tvoření (zástěra, omalovánky) a nějaký dobrůtky. K tomu jsem některé dny přidala "úkoly" jako upéct perníčky, poslat pohled, večerní vycházka, vlakem na trhy. Tak myslím, že to má pestré a bude mít radost ♥️ S přáním krasného adventu Kačka z domečku.

    OdpovědětVymazat
  3. Já dělám adventní kalendář od nezbedného skřítka Jonatána pro svou ségru, budou tam nějaký dobroty, nacpu ji tam ponožky, co tu zapomněla před rokem 😂 recept na buchtu, kterou by mohla 7pecz do práce na svůj svátek a tak 😂😂😂 na ig jsem jako janewle

    OdpovědětVymazat
  4. Ja tento rok robí spoločný advetný pre manžela a dcéru (2r.). Vymyslela som to tak aby mali spoločné aktivity. Vyrobila som doma jednoduché pexeso, omalovanky, veci na pečenie, tieňové divadlo, knižky a pod. Môj mail je karolina.sujanska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Letos to bude první adventní kalendář a to pro mého syna Břéťu! :) a co do něj dám? No to co má nejraději… Autíčko, kousky stavebnice, kapsičku, ovoce, světýlko. Vždycky něco, z čeho bude mít radost - a když má radost on, tak máme radost i my :) a z takovýho barevnýho kalendáře plnýho malých drobností budou ty jeho oči ještě víc rozzářenější 💪🏻
    e-mail: an.velecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Kalendář je pro syna a jsou v něm krátké příběhy a aktivity ☺️ Preferuji když dárky jsou spíše na Vánoce a tohle jsem pojala jako přípravu na ně…smith5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já letos chystám adventní kalendář manželovi a plním ho dobrotami ke kafíčku. Loni jsem ho chystala snoubenci, předloni příteli a doufám, že se nám brzy postarší a budu ho moci v budoucnu chystat našim dětem 🙏🏻 ❤️ ludmila.smejkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Adventní pytlíčky plním pro dceru Aničku, která za necelý měsíc bude mít 4 roky. Plním korálkama, razítkama, ponožkama (s Elsou nebo Skye :)), sponečkama, nějakou dobrůtkou a každý den má i papírek s aktivitou (omalovánka, spojovačky, bludiště apod). A strašně mě to baví!:)
    fojtikova.pe@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je krásný. Musím říct, že fakt západně do každého interiéru a je vkusný, to zas tak často nevidím :D
    Jinak my máme tento rok poprvé advent, kdy holčička už vnima pořádně, co se děje. Takže v plánu jsou dřevěné magnetky od djeco, sušené ovoce a perníčky 🖤
    insta: aaudryl

    OdpovědětVymazat
  10. Adventný kalendár robím mojim 2 dcérkam 😊 ale vlastne je to aj pre celú rodinu :)
    Tento rok majú na každý deň vo vrecúšku jednu postavičku z Betlehema +nejakú aktivitu (napr. Návšteva babky a dedka, modlitba, spoločné korčuľovanie, plávanie, sv.omša, vianočné trhy a podobne..)
    danka.privarcakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ja budu chystat kalendar pro svou dceru. Budou to jeji druhe Vanoce, takze krome suseneho ovoce a podobnych mlsku se chystam pridat malinke knizecky, nalepky, ozdobu na vanocni stromecek, drevena zviratka, hracky do koupele a vykrajovatka na cukrovi (bude mi pomahat pect). Tesim se!
    habanova.nikol@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Letos zatím dělám kalendář jen pro staršího synka, miminko by asi neocenilo 😂 pojala jsem to půl na půl aktivitama a věcmi na tvoření, ať nejsme zahlceni obojím. mlynkova.ver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný adventní kalendář! My máme rádi čaj a tak si každý rok užíváme dobré zimní čaje, k nim něco sladkého, krásný adventní čas všem lidem dobré vůle. HelenaK

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný den, máte to skvěle vymyšlené. Já pro našeho maličkého (10m) připravuji na každý den jednu svíčku. Nechtěla jsem ho zahlcovat věcmi, dobrůtkami, ale zároveň spolu budeme odpočítávat dny. Je to letos opravdu čistě symbolické a doufám, že si minimalismus v určité míře udržím i následující roky. Líbí se mi moc papírový betlém. Ještě zvážím, jestli tam letos nebudeme mít postavičky, protože to by se mu určitě moc líbilo. :)
    tereza.kadarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky, to je krásně vymyšlené, mám holčičku 3,5 a inspiruji se vaším insra účtem už aspoň 2 roky. Recykluji už třetí sezónu papirove pytlíčky - domečky. Letos máme naplněno pohádkou o myškach z tchiboblogu na pokračování a adventnimi úkoly z Atelieru v lese. Krásný vanoční čas vám i holčičkám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomnela jsem pridat mail: jachackova.katerina@gmail.com

      Vymazat
  16. Letos jsem dělala adventní kalendář poprvé pro tříletého syna. Mám to udělané formou překvapení od nezbedného skřítka, který u nás ode dneška bydlí a každý den přinese nějakou dobrotu (ovocné kapsičky, ovocné tyčinky, lyo ovoce, ovocné pásky, čajík), mám tam i pár věcí do vany (šumivé tablety a sůl) a také dostane každý den jeden puzzlík a až složí celý obrázek, tak bude vědět, že jsou Vánoce
    a večer přinese Ježíšek dárky.
    Jana.A1@seznam.cz, janca_prg na IG

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den, letos úplně poprvé připravuji kalendář pro mou dcerku, které je 1,5 roku 🙂 V kalendáři najde hlavně zdravé mlsání, tiskátka, samolepky a figurky zvířátek 🙂 Vše jsem nachystala do papírových domečků z lepenky, ale na příští rok už bych si přála kalendář textilní, aby ho dcerka mohla mít každý rok, jen s novým překvapením v okýnkách 🎄
    Přeji celé vaší rodině krásné Vánoce!❄️

    (na instagramu jsem jako @theblondecalling)

    OdpovědětVymazat
  18. Chystám prvý adventný kalendár pre moju 2 ročnú dcérku. Kvôli prerábke bytu nebol čas pripraviť, takže začíname až na Mikuláša :)
    michaela.miklankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Poprvé chystám kalendář pro své dvě děti, bude vyplněn úkoly pro všechny a příběhy na čtení.
    verca.korycanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. My letos ovoce, ovocné kůže nebo tyčinky - vše z oblíbené prodejny Herbarium. Kli__kla

    OdpovědětVymazat
  21. Letos u nas vyhral krasny adventni kalendar od ateliervlese.cz a budou v nem ukoly a pribeh, ktery se prolina vsemi 24 dny. Kalendar je pro naseho 4leteho Simonka :) Myslim, ze darky o Vanocich budou stacit azaz. Pamatuji si, ze kdyz jsem byla mala, znamenal pro nas advent dobu pustu. Kazdy den jsme si odskrtavali nejaky dobry skutek nebo kdyz jsme si treba neco dobreho odrekli. A vlastne bylo to moc fajn :) Petra (na instagramu lohartep)

    OdpovědětVymazat
  22. Hezky vecer, letos budu chystat kalendar pro triletou dceru. A bude to velka improvizace. Mozna v nem bude mit puzzle, nejake mlsani, omalovanky...uvidim :) ig. Tugedrovi

    OdpovědětVymazat
  23. Hezký večer, kalendář chystám pro svého ročního syna a čtyřletou dceru. Kombinuji zdravé mlsky s věcmi na tvoření (washi pásky, FIMO hmota..) a na koupání (šumivky, malá mejdlíčka..). Skoro každý den je čeká taky nějaký maličký úkol. Cílem bylo, aby všechny dárečky byly k okamžité spotřebě, abychom doma ještě před Štědrým dnem nebyli zavaleni věcmi, a to se, myslím, podařilo🙂 Díky za možnost zapojit se do soutěže🙂Přeji krásné prožitý vánoční čas☺️
    Instagram: alice_cecakova

    OdpovědětVymazat
  24. Dcerce Beátce drobnost na z DM z dětské sekce, taky něco málo z Action a trochu zdravého i nezdravého mlsání. Už i já jako malá jsem adventní kalendář od mamky milovala 💕. Krásné svátky, Soňa

    OdpovědětVymazat
  25. Hezký den,plním kalendář pro 4letého syna. Máme ho druhým rokem ve formě pomalovaných papírových pytlíčků alá vesnička.Obsahem jsou zážitky,úkoly od Atelier v lese,případně nějaké pomůcky k tvoření.Krásný adventní čas,Lucka (ig Lucie.Melenova
    Lucie.melenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Dobry den, letos synovi chystam opet hledaci adventni kalendar-inspirace u Verci Peslerove🥰a davam nalepky od Cesta domu,nejakou drobnost,postavicku do Betlema od Zuzky.🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moju_montessori_dite…IG🤗pekny den🥰

      Vymazat
  27. Já letos dávám do kalendáře barevné kostičky od Krabičky pro děti a k tomu jsem nakreslila omalovánky betlému (inspirovala jsi mne). Mám z toho velkou radost, protože je tam kousek mne 😊 IG teri_poko

    OdpovědětVymazat
  28. Krasny deň,
    Ja som chystala advetny kalendar sestre. Do kazdeho okienka som dala rucne vymalovanu drevenu postavicku, postavicky som našla v Teddies a vymalovala. Postavicky znazornovali postavy zo stareho zakona ( Daniel, Ruth, Noe..) a ku kazdej je príbeh . A 24 ma pribeh narodenia Jeziska.
    sujanskaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Letos chystám kalendář poprvé a doufám, že z něj maličká bude mít radost. Kalendář u nás nosil vždy Mikuláš, a tak snad bude o to víc radosti, že může odkrýt 5 políček zaráz. A budu plnit sušeným ovocem, perníčky a taky úkoly :)
    andreavalkova.ub@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)