Online konference Růst společně a soutěž o vstupenky

17. 4. 2022



Když tak přemýšlím nad tím, co je pro mě z celého rodičovství nejtěžší, asi to bude zvládání vlastních emocí ve chvíli, když se v nich zrovna topí holčička. A že je u nás silný vztek momentálně na denním pořádku...ať už doma, když něco zrovna není tak, jak by si představovala, nebo při cestě ze hřiště, kdy si lehne si na chodník, nejde jí domluvit, nechce ani zpět, ani dál a jen pláče a pláče. A pod tlakem přihlížejících kolemjdoucích je pro mě pak  ještě těžší takovou situaci zvládnout. Tak se snažím na sobě pracovat, přepisovat různé zažité nefunkční vzorce chování a sama se pořád učit. Když mi přišla nabídka na shlédnutí dalšího pokračování úspěšné konference Růst společně, moc ráda jsem se zapojila. :))

Tak jako vloni na jaře i na podzim, je tu opět další pokračování úspěšné online konference Růst společně s podtitulem Jak podpořit neomezený potenciál dětství? zaměřené na oblasti výchovy, psychologie, Montessori a celostního rozvoje dítěte. Tentokrát bude probíhat od 25. do 29. dubna a do 17. dubna je možnost zvýhodněné registrace za cenu 1690 Kč.

Konference obsahuje 15 přednášek světových expertů (s českým překladem) a 7 rozhovorů s českými osobnostmi, dohromady celkem 22 hodin zajímavých videí, která můžete sledovat pěkně v pohodlí u Vás doma v čase, který vám bude vyhovovat. Více informací a malou ochutnávku hned pěti přednášek najdete na webu konference tady. Bezva mi přijde to, že součástí je neomezený přístup na celý rok, není tedy nutné koukat každý den ve stanovený čas, což třeba já s dětmi opravdu špatně stíhám. :)) Kromě toho můžete využít i bonusy, dárky a slevy od partnerů konference.

Sama se moc těším na přednášku Jesse McCarthy - Jak zvládat obtížné situace a silné emoce, protože ty jsou u nás na denním pořádku a vždy hned několikrát. Ochutnávku této přednášky si můžete pustit tady na webu už teď.

A pak jsem taky zvědavá na české řečníky, které ráda sleduji na Instagramu: Lenka Medvecová Tinková - Výzvy v oblasti dětského spánku a usínání a Zdeňka Šíp Staňková - Unschooling, trauma a jití „proti proudu”. Ale zajímavých je jich tam mnohem víc, mrkněte na program a podívejte se, co zaujme vás. Já už se moc těším!

A pokud vás konference zaujala, mám pro vás soutěž o jeden přístup. Stačí, když mi k soutěžnímu příspěvku na Instagramu napíšete, která z ukázek přednášek na webu vás zaujala nejvíce.

*článek vznikl ve spolupráci s konferencí Růst společně #barterovaspoluprace

//foto ©Růst společně, 2022

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)