Naše letošní vánoční výzdoba

19. 12. 2021


Naše letošní vánoční výzdoba se nese opět v duchu minimalismu, vytáhla jsem staré papírové hvězdy, které jsem dělala už dávno, návod na skládanou bez šablony najdete třeba tady. Doplnila jsem je novými papírovými hvězdami z Bonami od značky Boltze Kassia, které jsou bezva v tom, že jsou z opravdu pevného recyklovaného papíru, dají se složit a za rok zase vytáhnout, spojené totiž drží magnety. Větší máme tuhle s průměrem 40 cm a malé bílé s průměrem 20 cm zase tyhle


Místo adventního věnce máme tentokrát tento drátěný bílý svícen na 4 svíčky PT Living, který jsem doplnila větvičkami a šiškami. 


A poslední novinkou z Bonami je tenhle kameninový servírovací talířek na cukroví od značky Bloomingville s jemným dekorem puntíků a zlatým okrajem. Bloomingville je dánská značka založená designérkou Betinou Stampe už roku 2000 a od té doby zdobí domácnosti po celém světě svými výrobky v charakteristickém severském stylu.


Jakou máte letos výzdobu vy? 

Krásný adventní čas a poklidné svátky! Eva
// foto moje ©gathermoments, děkuji Bonami.cz za poskytnutí výrobků k výzdobě :)

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)