Online konference Růst společně a soutěž o jednu vstupenku

28. 9. 2021


Po úspěšné jarní konferenci Růst společně (psala jsem o ní tady) přichází organizátorky s jejím pokračováním s podtitulem Jak podpořit neomezený potenciál dětství? v týdnu od 11. do 15. října 2021. Tentokrát vybraly 7 nejzajímavějších přednášek z mezinárodní konference Childhood Potential, přeložily je do češtiny a k tomu přizvaly i zajímavé české osobnosti. 

Přednášky jsou zaměřené na děti od miminek až po předškoláky, celkem se jedná o 24 přednášek a rozhovorů a hned 24 hodin inspirace. Bezva mi přijde to, že přístupy vám zůstanou na neomezenou dobu, není tedy nutné koukat každý den ve stanovený čas. A abyste nekupovali zajíce v pytli, na webu konference se můžete podívat na ukázky zdarma a zároveň tam najdete ještě víc informací o celé akci.  

Osobně se moc těším na přednášku od Katky Trávníčkové o rozvíjení emoční inteligence dětí, Katku moc ráda sleduju na Instagramu. Pak jsem taky zvědavá na výchovu ke cnostem od Martiny Pospíšilové, tu mají zařazenou ve školce, kterou mám vyhlídnutou pro naši holčičku. Zajímavě mi taky zní přednáška Ego dospělého jako překážka ve vývoji dítěte od Ireny Kubantové nebo Co nepokazit ve výchově dětí do 7 let od Lidmily Pekařové. No už se těším! :)) 

A pokud vás konference zaujala, mám pro vás soutěž o jeden trvalý přístup. Stačí, když mi k soutěžnímu příspěvku na Instagramu napíšete, co konkrétně vás na konferenci nejvíce láká a na co se těšíte. A kdybyste náhodou nevyhráli, do 3.10. si můžete vstupenku koupit za zvýhodněnou cenu 1 690 Kč.

*článek vznikl ve spolupráci s konferencí Růst společně #barterovaspoluprace
//foto ©Růst společně, 2021

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)