Online Montessori konference Růst společně a soutěž o jednu vstupenku

8. 3. 2021



Rodičovství je pro mě velká výzva. Přijde mi totiž, že první roky v životě dítěte jsou tak důležité pro jeho život, že se vyplatí věnovat čas a energii vlastnímu vzdělávání a růstu. A tak se snažím na sobě pracovat a přepisovat různé zažité nefunkční vzorce chování. Ráda čtu knížky o výchově a přístupu k dětem a filosofie Montessori je mi moc sympatická hlavně svým heslem: "Pomoz mi, abych to zvládl sám.". Když mi přišla nabídka na shlédnutí online konference Růst společně, moc ráda jsem se zapojila. Navíc je mi sympatické, že za celým projektem stojí tři české maminky, kterým se na podzim 2020 podařilo uspořádat mezinárodní konferenci "Childhood potential" se světovými odborníky a teď ji přinášejí i nám. Jedná se o 17 videopřednášek s českými titulky a celkem 14 hodin inspirace od 19 lektorů z celého světa zaměřených na věkovou kategorii 0-6 let.

Osobně se moc těším na přednášku od Simone Davies s tématem Kojenci, batolata a naplňování jejich potřeb, autorky knihy Montessori batole, kterou mám moc ráda a pořád se k ní vracím. Pak jsem taky zvědavá na téma Technologie a Montessori od Charlotte Snyder a Zpřístupnění kreativního umění dětem od Meishan Hutchison.

Více informací a malou ochutnávku hned pěti přednášek najdete na webu konference tady. Bezva mi přijde to, že přístupy vám zůstanou na neomezenou dobu, není tedy nutné koukat každý den ve stanovený čas. 

A pokud vás konference zaujala, mám pro vás soutěž o jeden trvalý přístup. Stačí, když mi napíšete, co konkrétně vás na konferenci nejvíce láká a na co se těšíte. Více informací najdete tady, soutěžit můžete tady na blogu i na Instagramu do 13.3. a zvýšit tak svoji šanci na výhru. 

*článek vznikl ve spolupráci s konferencí Růst společně #barterovaspoluprace
//foto ©Růst společně, 2021

Mohlo by se vám také líbit:

1 komentářů

  1. Dobrý den, na konferenci pokukuji už déle a témata jsou moc zajímavá...dost by mě zajímalo téma technologií a vliv na děti v dnešním světě...ale určitě všechna témata budou inspirující...Hezký víkend, Mirka K.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)