Lego boxy z Bonami

15. 2. 2021


Spolupráci s Bonami mám moc ráda a zase jsem měla vybírání opravdu těžké. V naší malé garsonce už pomalu není k hnutí, moc se těším, až se v létě (nebo možná až koncem roku, no uvidíme...) přestěhujeme do většího a na Bonami je tolik krásných věcí! Tak jsem tentokrát vybrala krabice na Lego. I když ho zatím moc nemáme, myslím, že u jedné sady Dupla vláčku a žirafy to nezůstane. :))

Lego totiž Ani moc baví, hraje si s ním několikrát denně. Nejprve ji bavilo jezdit s vláčkem, zapojovat jednotlivé vagonky a nedávno začala stavět kostky na sebe. V tomhle má Lego velkou výhodu oproti obyčejným kostkám, že když si do nich drbne, tak se celá věž nerozsype, ale většinou to ustojí. 


Úložné krabice vyrábí Lego ve spoustě barev, velikostí a taky dvou variantách zavírání: se zásuvkami a s víkem. Já si vybrala variantu se šuplíky, abych je mohla dát dospod pod naše poličky. Máme jednu velkou žlutou se dvěma zásuvkami a dvě menší - šedou a černou. Jsou vyrobené z pevného plastu a vypadá to, že i něco vydrží, už přežily i to, když si do nich Ani stoupla. Časem budou nejspíš v pokojíčku na zemi naskládané na sebe. Dá se z nich totiž stavět úplně stejně jako z normálního Lega. :))

Což je i jedna jejich malá nevýhoda. Na to, jak jsou boxy veliké, není úložný prostor zas tak objemný. Zespodu je prázdný prostor právě proto, aby se dala kostka postavit na jinou. 


Co jste si naposledy pořídili na Bonami vy? :)) Koberec na fotkách je taky z Bonami, ten jsem si vybrala minule společně s tímto bambusovým talířkem ve tvaru medvídka.

*článek vznikl ve spolupráci s firmou Bonami, Lego boxy #gifted, #barterovaspoluprace

Mějte se krásně! Eva
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)