DIY inspirace: letní čepeček pro miminko

14. 7. 2020


Někdy v květnu, když se oteplilo, jsem zjistila, že nemám pro Aničku žádný klobouček nebo lehčí čepeček na léto a na dobu, kdy už by jí v čepici bylo vedro. Zrovna v tu dobu jsem narazila u Sonky na blogu Tvoriť a ľubiť na návod na tenhle čepeček, tak mi přišel vhod! Šila jsem ze světle šedého plátna, co mi zbylo z hnízdečka. Ještě bych si ráda ušila jednu verzi bez kšiltu a taky jednu z mušelínu...no uvidíme, jestli na to dojde. :)) Hrozně ráda bych šila víc, mám doma dokonce nakoupené i látky a střihy (speciál Burda baby), jen se k tomu nějak nemůžu dostat.


Podrobný návod najdete tady, stejně jako spoustu jiných skvělých nápadů. Sonka má i krásný, milý a inspirativní Instagram, mrkněte!


Co jste naposledy šili vy? A máte nějaký oblíbený tvořivý blog? Budu moc ráda, když se podělíte o inspiraci! :))

Mějte se krásně! Eva
// foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

2 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)