Nošení miminka v šátku

23. 11. 2019


Když mě ještě v těhotenství oslovila značka BeLenka s nabídkou, jestli bych nechtěla vyzkoušet nějaký jejich výrobek, byla jsem moc ráda! Jen si nemohla vybrat, který. :)) Nakonec jsem sáhla po šátku, ale v nabídce mají najdete i nosítka, oblečení na nošení nebo barefootovou obuv. Moc sympatické je, že vše vyrábějí jen kousek od nás - na Slovensku.

Po kočárku je šátek nebo nosítko jedna z věcí, kde naše Aninka zaručeně usne. A tak když už si večer nevíme rady, co ještě vyzkoušet, navázání do šátku pomáhá zaručeně. Ideálně ještě ve spojení s chůzí, které ji vždycky uhoupe a za chvilku koukáme, že už spinká. Šátek je tak jedna z věcí, kterou jsem moc ráda, že mám!


Doma to sice máme zatím máme rozdělené tak, že manžel nosí hlavně v nosítku, které má nastavené na svoji velikost a v šátku nosím já. Mám tento krásný šedý značky BeLenka v provedení Classic Grey ze 100% bavlny ve velikosti 4,2 metru. Kdybych si mohla vybrat znovu, asi bych zvolila radši ten delší. Používám úvaz kříž s kapsou vevnitř, zavážu ho pohodlně a zároveň mi konce nikde nečouhají. Na složitější úvazy nebo pro manžela by byl krátký...takže pokud si budete pořizovat šátek, doporučuji délku někde vyzkoušet. S šátkem jsem moc spokojená nejen že je hezký ale i příjemný a až se zanosí, bude to ještě lepší. Gramáž je 295 g/m2, takže je i dostatečně pevný.


Ze začátku jsem byla v nošení dost nejistá, přeci jen to chce dostat do ruky. Vážu podle videí Vandy a nejčastěji kříž s kapsou uvnitř. Ze začátku jsem bála vyrazit s Aničkou v šátku ven, narozdíl od procházek s kočárkem, ty už mám zmáklý. Že se jí to někde daleko od domova přestane líbit a já ji nebudu moct vyndat, protože by jí byla hrozná zima a co bych pak dělala? Nakonec se jí ale vycházka očividně líbila moc, pár kroků od domu usnula a spala ještě i po příchodu zpátky. Pěkně jsme se navzájem hřály a ani jsme nebyly tak zpocené jako když nosíme doma. Jen jak jsem už psala na Instagramu, musím ještě doladit oblečení na nošení v zimě. Teď na podzim to bylo jednoduché, zabalila jsem nás do jednoho z mých oversized kardiganů, Anička dostala čepici a na nohy pletené vlněné ponožky od babičky. Radily jste mi merino kuklu i oblečení a pro mě nosící kapsu nebo vsadku do bundy. Pořád váhám a nemůžu se rozhodnout, bundy vůbec nenosím a tu zimní mám jen na lyže. Jinak nosím kabáty, ale jeden mám i na zip, tak tam by vsadka možná šla použít. Taky mi ta kapsa přijde univerzálnější, že ji může nosit i tatínek. Celkově se mi nosící oblečení zdá docela dost drahé, ale asi mi nezbyde než zainvestovat. Zatím číhám na Vinted i bazarech, jestli se neobjeví něco v mé velikosti. Tak pokud byste měli nějaké ověřené tipy, budu ráda! :))

Mějte se krásně! Eva
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

4 komentářů

  1. Z mé zkušenosti nosici oblečení je investice, ale dá se rychle a dobře prodat. Doporučuji skupinu na fb nosíme děti, je tu u prodejní bazar oblečení, šátků, nosítek....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju za tip, tam už to taky okukuji. :)) Krásné podzimní dny!

      Vymazat
  2. škoda že nášmu malému sa nosenie v šatke nepáči :/ zatiaľ

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda...já měla ze začátku taky pocit, že se jí tam nelíbí, ale většinou to bylo proto, že měla zrovna mokrou plenku nebo hlad. Tak držím palce, ať je líp! :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)