Jedna podzimní svatba a výlet do Beskyd

19. 10. 2017


O víkendu jsme vyrazili na svatbu kamarádů do Beskyd. Polovina dvojice je z Brna, ta druhá zase z Ostravy a když to tu viděli, prý měli jasno hned, že jinde svatbu nechtějí. Obřad proběhl venku u zvoničky Na Hořečkách neboli také Strážkyně Beskyd a počasí vyšlo opravdu nádherné. Do toho podzimně zbarvené listí a krásné výhledy. No byla to velká paráda.

Svatební veselí pokračovalo v hotelu Rekovice, který od zvoničky kousíček. Dost mě překvapilo, že rekonstrukci objektu i okolí zafinancovala i provozuje obec Trojanovice, která objekt odkoupila a zrekonstruovala za účelem provozování obecního hostince a kulturního stánku obce. Místní obyvatelé proti tomuto projektu prý hodně brojili, že se jim nelíbilo, že obec vynakládá na něco takového prostředky. Mě to naopak připadá hrozně fajn, hlavně proto, že si vybrali kvalitního architekta Kamila Mrvu a celý tým, který teď Rekovice provozuje, z místa dokázal vytvořit úžasný turistický magnet. Když jsme tam byli my, bylo všude tolik lidí a plno tak, že na oběd jsme museli někam jinam, ani na zahrádce bez obsluhy nebylo místo.





V sobotu jsme vyrazili na menší procházku po okolí a v neděli dopoledne na výšlap na Velký Javorník. Tam byla taky spousta lidí, přece jen to krásné počasí k výletům opravdu vybízelo. Tak pokud budete mít cestu kolem, určitě se zastavte, je tu moc krásně! :))



Mimochodem, vidíte, co mi dělají ty horní vlasy? Nemáte nějaký tip na to, co by se s tím dalo dělat? Barvené nejsou, tak možná zkusit nabarvit? :/


Po výšlapu jsme zamířili na oběd do Valašské hospody u Janíka, kde nabízí tradiční valašskou kuchyni. Dali jsme si česnečku a kyselicu a jako hlavní chod halušky s bryndzou a slaninou a kontrabáš (to je pohanka se zelím, šťouchanými brambory, cibulkou a slaninou) a k tomu domácí limonády. Všechno bylo moc dobré, prostředí stylové, takže můžu jen doporučit! :))





Mějte se krásně a dejte mi vědět, kam jste vyrazili nebo na jaký výlet se chystáte, ať mám inspiraci na další podzimní toulky. :)) Evi

//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

6 komentářů

  1. Jee to jsou ale krásné fotky! My jsme byli nedávno na Slovensku a udělali jsme si menší túru po Malé a Velké Fatře konkrétně jsme vylezli na Tlstú a Minčol. Všude byla krásná podzimní příroda a počasí nám taky hrálo do noty, takže jsme si to opravdu užili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :)) Tak to jste se měli taky moc krásně! My Slovensko nějak zanedbáváme, měli bychom tam taky vyrazit, tak se brzy zadaří. Krásný víkend!

      Vymazat
  2. My sme boli práve včera v Budapešti (ešte nepršalo ).Boli sme na prehliadke parlamentu (vraj najväčší na svete )a po meste a bolo tam fajn.Pozdravuje Marianna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jste se měli krásně! V Budapešti jsem už párkrát byla, mám to tam moc ráda. Ale v parlamentu jsem ještě nebyla, tak třeba příště, stojí to za to? :))

      Vymazat
  3. Bydlela jsem 4 roky ve F. p. R., takže toto skvělé místo znám a rekonstrukce se podle mě povedla :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, tak to muselo být moc fajn, je tam krásně! :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)