JEŠTĚ JSEM TU NEBYL /JIŘÍ KOVANDA

12. 2. 2014


Výstava Jiřího Kovandy s názvem Ještě jsem tu nebyl a se zdí posypanou vařenými špagetami. Asi mě nikdy nepřestane fascinovat, co vše je v dnešní době umění. Jiří Kovanda je známý hlavně díky svým performance, což je druh umění, které mě příliš neoslovuje. I tak to byl zajímavý zážitek.

Oficiální informace o výstavě najdete na webu Domu umění Brno tady.



foto moje

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

4 komentářů

  1. Já mám na moderní umění a konkrétně tuto jeho formu takový oboustranný názor. Na jednu stranu mi to přijde až absurdní, na stranu druhou kolikrát fascinovaně hledím na nějaký exponát a říkám si, jaká je to pecka.
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně! Většinou pak rozlišuji jen ty, které se mi líbí a které ne...:)

      Vymazat
  2. Proč jsi nevyfotila špagety???

    Já chodím do práce okolo galerie Novotného a jako tam se někdy taky dějou věci, že zírám :-) Tohle se mi ale líbí, je to zajímavé, z mého pohledu (nevyznám se) neotřelé, fandím mu!

    OdpovědětVymazat
  3. No já ti nevím..vypadaly celkem nechutně :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)