Moje oblíbené kojicí oblečení

12. 1. 2023


Letos v září už to budou čtyři roky, co s malou přestávkou kojím. Nosím pořád i oblečení, které jsem už měla doma, jako jsou rozepínací košile,  košilové šaty a všechny trička s větším výstřihem (kojit se dá výstřihem) nebo i bez výstřihu (tričko se dá vyhrnout). Ale taky jsem si za tu dobu pořídila pár oblíbených kojicích kousků, které točím pořád dokola. 

Dřív jsem nosila hlavně kalhoty, ale poslední dobou jsem si moc oblíbila šaty, kromě rozepínacích košilových mám ráda i ty z brněnské Reparády. V tomto střihu (šaty Vera) mám už troje, jak vínové a modré z lehčího bambusového úpletu, tak černé zimní z bavlněné teplákoviny a pokukuji ještě po těch tmavě zelených. Na Vinted jsem kromě jedněch šatů ulovila i kojicí mikinu Trinity, ta je taky z bambusu a taky ji nosím moc ráda. A pak mám i jedny mušelínové letní rozepínací na knoflíčky.


Vloni jsem si udělala radost ještě šaty od Brundibáry, které jsou nejen kojící, ale vešlo se mi tam i těhotenské bříško. Bára mi navíc šaty upravila na míru, takže mám delší přední díl a dlouhé rukávy.


Doma nosím úplně nejčastěji kojicí tílko a legíny, tílka mám nejradši ty z H&M, ale i ty z Lidlu jsou fajn. Legíny jsou zase nejlepší bambusové, jedny mám z Reparády a jedny značky Minile.

Kojicí podprsenky tak nosím jen "na ven", kromě braletek mám teď tuhle vyztuženou z Astratexu, která je taky moc pohodlná a na první pohled na ní nejde vůbec poznat, že je kojicí. Na Astratexu mají kojících podprsenek velký výběr a některé i moc pěkné kousky.


Máte také nějaké kojicí vychytávky? :))

Mějte se moc krásně! Eva
// foto moje ©gathermoments, děkuji Astratex.cz za nové přírůstky do šatníku a moc milou barterovou spolupráci :)

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)