Od nového ke starému a nazpět s Favi ♡ Aukro

20. 11. 2020

Určitě znáte Favi.cz, vyhledávač nábytku a dekorací. Právě Favi se teď spojilo s Aukrem a vymysleli moc sympatický projekt, který se snaží rozšířit obzory o tom, že i bydlení může být dnes šetrné a ne vždy je nutné pokukovat jen po nejnovějších produktech. Kombinovat věci z druhé ruky s novými mě moc baví, sami máme doma tyhle zrenované židle a když něco potřebujeme koupit, mrknu prvně po bazarech, jestli by se to někde nenašlo. Často se mi tak podaří koupit věci, které jsou skoro nové a nepoužívané, jen je zrovna jejich majitel nepotřebuje.  

Protože nás snad už brzy čeká stěhování, myslím, že nějaké kombinování určitě zařadíme. Na chalupě na mě čeká ušák a křesla po babičce, která bych ráda přečalounila a zase použila. A tak jsem mrkla na obě stránky a vytvořila z nich tento svůj "obývákový" wishlist s vánočním nádechem. :)) Zleva a směrem dolů:

  1. Favi: stolní lampa Nordlux Dean Halo
  2. Favi: svíčka Skandinavisk Skog
  3. Favi: konferenční stolek Hay Tray Table
  4. Aukro: retro a starožitné vánoční ozdoby
  5. Aukro: orientální koberec
  6. Favi: sedačka Cosmopolitan Design Stuttgart
  7. Aukro: křeslo Thonet k renovaci
  8. Favi: vánoční skleněné ozdoby

Jaký máte vy názor na kombinování nového a bazarového zboží? Ať už nábytku nebo i jiných věcí?

*článek vznikl ve spolupráci s Favi.cz #spoluprace

Mějte se krásně! Eva
//foto zdroj Favi.cz a Aukro.cz

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

2 komentářů

  1. Milá Evo,
    já ráda kombinuji styly a i nové věci se starými. Hlavně s takovými, ke kterým mám nějaký citový vztah. Jsou po babičkách, rodičích, tetě. Nakombinovala jsi to moc pěkně, podobný marocký taburet jako máš na poslední fotce, mám právě starý od tety, která jej kdysi koupila v prodejně Orient v Brně :-)
    Přeji krásný blížící se advent.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc děkuji za přání i milý komentář. Taky takový podobný taburet máme na chalupě, jen hnědý. :)) Tak krásný a pohodový předvánoční čas!

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)