Váza Hammershøi, soutěž s Bellarose a dárek pro všechny!

18. 5. 2018

Když jsem dostala nabídku z eshopu Bellarose, abych se zúčastnila jejich soutěže o nejlepší styling vázy Kähler, byla jsem nadšená. A to jsem ještě netušila, jaká kráska mi domů dorazí! Už když jsem vázu Hammershøi značky Kähler z eshopu Bellarose vybalovala z krabice, tak mě překvapila svojí velikostí, výška 25 cm a šířka 20 cm se opravdu neztratí. Já mám tu svojí v barvě mint, což je pro naši domácnost barva trochu nezvyklá, ale už delší dobu koketuji s tím, že by se nějaké barvičky u nás mohly objevit, tak myslím, že to bude pěkný základ. 

Protože je to opravdu výrazný solitér, chtěla jsem ji doplnit jen jednoduchou luční kyticí. Nakonec jsem na zahradě narazila na zrovna kvetoucí křen a nikdy bych neřekla, že nám doma nadělá tolik parády. A protože jedno z mála fotogenických míst je u nás to v zimní zahradě, postavila jsem vázu před stěnu z pohledového betonu A zdá se mi, že se krásně doplňují...co myslíte? Tak uvidíme, jak se fotky budou líbit porotě. :))


SOUTĚŽ!

Soutěž je totiž tentokrát jak pro Vás, tak i pro mě! 24. května vybere odborná porota z týmu Bellarose a majitelky Martiny vítězný styling, jehož autorka poté vylosuje jednoho vítěze z řad svých čtenářů, který získá poukaz na 1000Kč. Pokud byste tento poukaz rádi získali, napište mi pod článek komentář, s jakým doplňkem z eshopu Bellarose byste si doma vykouzlili krásnou atmosféru. Mají v nabídce něco, po čem už dlouho toužíte? A pokud budete komentovat víc blogů, máte větší šanci vyhrát. Další soutěžní příspěvky jsem našla na blogu Lucky NestoMode de Boulangerie, na další jsem zatím nenarazila, ale můžete mi dát vědět, kdo se ještě účastní a kdo je váš favorit!

Kdybyste si ale radost chtěli udělat rovnou, mám pro vás všechny slevu 20% do eshopu Bellarose, která platí do neděle 3.6.2018. Při nákupu stačí zadat kód GATHERMOMENTS.


Mějte se krásně a já držím palce vám i sobě! :)) Evi
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

17 komentářů

  1. Zdravím, já bych nepohrdla jakýmkoli svícnem či lucernou, čím více tím lépe. Zvlášť svícen Cubus je kouzelný!! Ta cena již méně :-). A ta váza také není vůbec marná. Díky za soutěž, R. Jandová (jandova.romana@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Mam moc rada vas blog a vase cestovani. A z obchodu Bellarose bych rada nejaky cajovy servis - dzban a hrnicky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, no mně by udělal radost chlebník od RIG-TIG :-) janicka.b@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Už dlouho toužím po šálku s dlouhým podšálkem.Na romantické snídaně:) Hanka. hankafb@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný styling, držím palce ;) Mě by se líbil bílý květník od Kähler, mé echeverii :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, nesoutezim, protoze, priznavam, uz jsem drive hlasovala jinde /prairie-charm.com/. Nicmene musim napsat, ze tyhle barvy i celkove ladeni je mi moc prijemne a ze opravdu zvolena kytice vaze slusi. Vsechny jste to nafotily krasne. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Aranzma ve vazicce se Vam opravdu moc povedlo:-) Z eshopu bych si vybrala pravdepodobne nejake pekne sklenicky....tech neni nikdy dost:-) Libi se mi ty na limonadu...s brckem:-)
    Katerina.Alexova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ďakujem za skvelú možnosť súťaže :). v eshope už dlho pokukujem po váze Ball od Cooee. gb.lucia@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Bambusový koš French, rádi sbíráme luční květiny a v tomto košíku by to bylo tak nádherné a romantické. :) Líbí se mi vintage vzhled.
    redeba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to moc krásné.)
    Já po stěhování postrádám vázy. Takže bych určitě sáhla po nějaké, do které by šly pivoňky. A takové vázy od COOEE jsou skvosty!
    magdalenasobeck@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Evi, tak zkouším štěstí u Tebe a u Lucky, jste moje dvě horké favoritky a oběma bych výhru moc přála! A mně by se zase moc hodil nějaký pěkný úložný košík ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych si určitě vybrala hrníček a k němu misku, se kterými bych si zpříjemňovala rána.
    Držím palce v soutěži.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda jednoduché a minimalistické věci a Vaše zátiší je pro mě jednoznačně to nejlepší. Teď si chci kupovat nějakou designovou drobnost a zaujal mě tento houpací koník https://www.facebook.com/tvocko/posts/10156637786018825 . Držím palce. Jana jajatyl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Minimalistické pojetí je jednoznačně top! Ujíždím na vázách, miskách a odkládacích stolcích, takže bych si vybrala něco z těchto kategorií. ;)
    V. berus13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný den,

    Hrozně moc se mi líbí skandinávský styl a jelikož stále nemáme nástěnné hodiny, tak jsem si vybrala tyhle krásky https://www.bellarose.cz/dekorace/nastenne-hodiny-charm-white/. Jsou naprosto nádherné, takže putuji na můj wishlist :)

    Lucka

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mám vo výhľade ratanové kresielko od Ib Laursen, ktoré by zútulnilo môj balkón :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)