DEN OTEVŘENÝCH SKLEPŮ /ŠAKVICE

10. 6. 2015

Po Slavnostech chřestu v Ivančicích jsme se v sobotu vydali na další povedenou akci do Šakvic. Protože jsme se na podzim zúčastnili vinobraní (aneb Ďůrkobraní), nemohli jsme si nechat ujít den otevřených sklepů (aneb Z ďůrky do ďůrky). A bylo to zase moc fajn! Opět jsme za 250 Kč měli lístečků tolik, že jsme je nakonec museli vyměnit za láhve s sebou. :))

Oficiální informace o akcích v Šakvicích najdete na jejich webu nebo facebooku.


Byli jste někdy na dni otevřených sklepů? Kde mají ty nejlepší?

A nezapomeňte se zúčastnit soutěže o vouchery do brněnských kaváren a restaurací v hodnotě 300-800Kč! :)

Mějte se krásně! Evi
//foto moje © gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

8 komentářů

  1. Já jsem na dni otevřených sklepů nebyla, ale vypadá to zajímavě :) někdy to možná zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem nebyla, možmá je čas to změnit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě! Každý víkend je někde nějaká akce :))

      Vymazat
  3. Ahoj Evi, parádní fotky :) Takové akce mám taky moc ráda, i ta chřestová musela být moc fajn. My jsme byli před pár lety na vinobraní v Bzenci a bylo to super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, moc děkuji! Vinobraní je vždycky super :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)