NILA.CZ

30. 9. 2014



Dalším z projektů, které bych vám ráda představila je český eshop NILA. Tato značka mě zaujala hlavně svým fairtrade konceptem a zajímavým příběhem zakladatelky značky Evy Urbanové. Deset let pracovala jako právnička, jejím prvním nápadem, jak změnit svůj život a rozjet vlastní byznys, byla malůvka na papírovém ubrousku z letadla nad Atlantikem. Od té doby létá po rozvojových zemích a osobně vybírá výrobky od konkrétních řemeslníků. A tak v jejím eshopu najdete široký různorodý sortiment netradičních věcí: bytové doplňky, oblečení, šperky a nově i ručně šitou obuv z jemné telecí kůže a koberců.

Já jsem si zamilovala misky se stříbrným lemem, jsou jednoduché, ale přesto netradiční a elegantní. Skvělé je také pruhované nádobí, mnohostranně využitelné lehké bavlněné osušky hammam nebo nákupní rákosové koše. Prostě věci, které rozhodně nekoupíte na každém rohu!

PS. Už 10.října otevírají nový Concept Store v Praze na Vinohradech, ul. Korunní 91.
PS 2. Už brzy si budete moci u mě na blogu o nějaký výrobek z jejich nabídky zasoutěžit. :))

Mějte se krásně! Evi
//všechny fotky pochází odtud nebo odtud

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

3 komentářů

  1. To je také zajímavá stránka, osušky, na které jsi přidala odkaz, mě okouzlily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prohlížím si vše na eshopu už asi po desáté a pořád nevím kam se podívat dřív :o).
    Zamilovala jsem se do jedněch šatů, tak uvidíme, třeba u mě brzy budou :o).
    Díky za další skvělý tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se líbí! Mám podobné obchody s neobvyklými koncepty moc ráda :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)