SOUVENIR TIP #1: POHLEDY Z CEST

2. 11. 2013



Mám moc ráda neobvyklé pohledy. Nemají je všude a musíte po nich tak trochu pátrat. Na pestrobarevných stojanech v obchodech se suvenýry jsou pro mě tak trochu jako skryté poklady.
Nahoře a vpravo: Pohledy z Benátek z jednoho zapadlého tabáku. Dole vlevo: Z Tunisu, na stojanu mezi spoustou barevných velbloudů byl i tento. Písečná bouře!


Nahoře: Opět Benátky. Dole a vpravo: New York. Výprodej pohledů naproti Empire State Building. Dvacet pohledů za dolar a jaké pěkné! :) Asi proto, že jsou tam ještě dvojčata...


A pokud nevíte, co s všemi těmi pohledy, co si přivezete...Já to dělám tak, že část rozdám (nějak nezvládám pohledy posílat) a část si nechám v "pohledové krabici" a pár jich mám vystavených - viz fotka.

Fotky jsou moje, fotil canon eos 1100d.

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)