EBAY TIP #2: NÁUŠNICE ZLATÉ KULIČKY

15. 11. 2013


Ve středu mi dorazil další balíček z ebay (mám moc ráda, když mi chodí malinkaté balíčky z ebay :).
Tentokrát to jsou náušnice. Jednoduché zlaté kuličky (dřív jsem hodně nosila velké výrazné náušnice, ale nějak už na ně nejsem...). Měly by být z nerezové oceli, tedy antialergické (s tím mám trochu problém, jakékoli jiné náušnice než zlaté mi rozežírají uši, pokud je nosím déle než jeden den). 

Vypadají celkem kvalitně, nerezavost ještě nemůžu posoudit (určitě časem doplním, pro jistotu je budu asi nosit s plastovými zarážkami - těch můžete koupit 500 párů třeba tu). Mám velikost 6 mm, koukněte na moje fotky, jak vypadají ve skutečnosti. :)

Kupovala jsem tady, v přepočtu vyšly na 72Kč včetně poštovného. A můžete si vybrat ze spousty velikostí zlaté nebo stříbrné barvy. 
Foto prodejce/zdroj: ebay.com:

Moje fotka (plus ta první:):
A co vy? Koupili jste na ebayi nějaké šperky? Budu ráda za tipy :)

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

2 komentářů

  1. Krásné náušnice. Já mám doma podobné, akorát jsou celé z chirurgické oceli. V posledních letech jsem si hodně oblíbila šperky z chirurgické oceli , které vypadají pěkně a hlavně po náušnicích mě nebolí ušní dírky, což se mi dřív hodně krát stávalo.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)