NABEUL FRIDAY MARKET

21. 10. 2013


Páteční trh ve městě Nabeul v Tunisku. Původně býval velbloudím trhem, dneska tam najdete velbloudy jen plyšové. Kromě uliční části plné suvenýrů pro turisty, můžete objevit krytou tržnici, kde místní ženy zdobené henou prodávají nakládané potraviny všeho druhu, sušené papričky, různé pálivé pasty, místní olivový olej a hlavně koření. 




RESPEKTUJTE PROSÍM AUTORSKÁ PRÁVA FOTOGRAFIÍ, všechny fotky jsou mé, pokud je chcete použít, napište mi prosím. Děkuji.
DON'T USE ANY PICTURES WITHOUT ASKING FOR PERMISSION. THANK YOU. 

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

3 komentářů

  1. Máš moc krásné fotky. Taky bych se moc nedivila, kdyby ti je chtěl někdo ukrást a použít někde jinde.Možná by u tebe stálo za to, nastavit si takovou tu možnost, aby fotky nešly zkopírovat. Návod najdeš tady: http://silvidesign.blogspot.cz/2012/10/blogger-monday-nenechte-se-okradat.html

    Byla by to škoda totiž :). to mi připomíná, abych něco takového udělala i u sebe, ale fotky řasenek a pečiva asi někdo jen tak krást chtít nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, moc děkuji za pochvalu i tip, co s fotkami, už jsem nad tím taky přemýšlela, ale vůbec jsem nevěděla, jak by šlo udělat! Díky! :)

      Vymazat
  2. Tak jsem po tom trochu pátrala a ono to stejně jde obejít, navíc to znemožní jakékoli kliknutí pravým tlačítkem (já si třeba takto otvírám nové záložky, tak by mi to vadlo :/) tak asi mi nezbyde než přidat vodoznak a upozornění...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)