DIY: Jak vypěstovat avokádo z pecky

29. 12. 2016


Přiznám se, že za toto může Barča z blogu Ananas Barb. Když jsem viděla tu její armádu malinkatých avokád, tak jsem neodolala a taky si zkusila jedno dát zakořenit. A povedlo se! :)) 

Vůbec nic na tom není, stačí oloupat pecku z avokáda, zapíchnout do něj párátka a dát ho zakořenit správnou stranou do nějaké vhodné nádoby. A pak už jen čekat. Tomu mému začal kořínek lézt zhruba po 3 týdnech, po 6 týdnech mu vyrazily první lístky a po 2 měsících bylo zralé na zasazení. Pokud byste rádi podrobnější návod, mrkněte na tohle Barčino video. Nebo už máte taky vypěstováno? :))



3 týdny
6 týdnů
2 měsíce

avokádo po zasazení
Mějte se moc krásně a jen to nejlepší do nového roku přeji! A nebojte, na vyhlášení soutěží jsem nezapomněla, bude brzy. :)) Evi

//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

5 komentářů

  1. To je tak nádherný :O A máš neskutečně krásné fotky ♥ Asi se o to taky pokusím, ale vždycky spíš ztroskotám na receptech s avokádem :/ Trochu se ho už bojím kupovat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Tak ať se podaří a rostlinka vyroste :))

      Vymazat
    2. Se omlouvám za nablblost, ale čím jsou zde prezentované fotky neskutečně krásné? Děkuji za vnesení světla.

      Vymazat
  2. Avokádo jako takové sice moc ráda nemám, ale miluji zahradničení/pěstování, ačkoliv v tom moc úspěšná nejsem a většina květin, která u mě přežije jsou kaktusy :D Tomu říkám výzva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se zadaří a avokádo pěkně roste! :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)