18. 7. 2015

DOMÁCÍ NANUKY



Už jste si zkoušeli vyrobit vlastní nanuky neboli popsicles? Není nic jednoduššího! A nemusíte být děti, aby vás to bavilo. :) Já jsem k narozeninám jako překvapení mimo jiné dostala i tuto sadu tvořítek na zmrzlinu z IKEA. Sice se mi mnohem víc líbí zmrzliny na dřevěném dřívku a dělám si zálusk na tuto sadu od Nicolase Vahé, kterou nabízí Kitchenette, ale na první zkoušku mi stačila i tady tato. Plastová držátka se mi ale moc neosvědčila, při vytahování z tvořítek se u dvou nanuků vytáhla samotná a nanuk zůstal v tvořítku.



Receptem jsem se inspirovala právě u Kitchenette, nejprve jsem si svařila malé množství vody s cukrem, tu jsem pak jako sirup smíchala s čerstvými borůvkami, vše rozmixovala ponorným mixérem a naplnila do formiček. A zmrzlina je to naprosto skvělá! Doporučuji vyzkoušet! A nemusí to být jenom ovoce, můžete zkusit zmrazit třeba ovocnou šťávu nebo čaj. 



Mějte se krásně a užívejte si léta! Evi
//foto moje ©gathermoments

16 komentářů:

  1. Mňam, vypadají krásně :3 Máš úžasné fotky !!

    Me Adelaida

    OdpovědětVymazat
  2. Tvořítka z Ikei mám, pokud můžu poradit, než nanuk vytáhneš, nech ho chvíli zahřát v ruce. Pak se snadno vytáhne i s držátkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky! Zkoušela jsem nahřát v ruce i pod teplou vodou...a dva se mi vytáhnout podařily a dva tam zůstaly, tak nevím...asi to bude rukama :))

      Vymazat
  3. Alebo nechaj zahriať v horucej tečúcej vode, to funguje super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem právě zkoušela, ale funguje mi to jen někdy :))

      Vymazat
  4. Díky za recept! Vyzkoušíme :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušejte, my teď máme v mrazáku višňové a jsou taky moc dobré! :))

      Vymazat
  5. To vypadá parádně, úplně mám teď chuť na nějakej nanuk:))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tak to nezbývá než si nějaký vyrobit! :))

      Vymazat
  6. Ja miluju smoothie, ktere kdyz je sladke ovoce neni vubec treba sladit, maximalne pridavam agave sirup. A nevim proc, jeste jsem si tvoritka neporidila, pritom ovocna dren uplne nejvic osvezi. Tvoje bych si dala hned!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, vidíš, smoothie u nás nějak nefrčí, asi proto, že na to nemáme ten správný přístroj :(( Nanuky jsem taky mixovala jen ponorným mixerém a není to úplně ono, vždycky tam pár kousků zůstane...ale tak třeba někdy časem :))
      A zmrazit jakékoliv smoothie třeba malinko zředěné vodou musí být taky parádní osvěžení! Tvořítka doporučuju :))

      Vymazat
  7. Ahoj Evi, taky se chystám na výrobu domácích nanuků - u kamarádky jsem ochutnala domácího "Míšu" a od té doby nemůžu klidně spát :-D. Příprava je jednoduchá - vanička tvarohu, kelímek zakysanky, 10 dkg cukru (který by se dal určitě nahradit nějakým sirupem) a vanilkový cukr (nebo raději špetka pravé vanilky ;-) ). Ty Tvoje vypadají taky skvěle!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, tak to těším, že nám je ukážeš na blogu :)) Vidíš, Míša musí být super, toho kupovaného mám moc ráda! I když je to zvláštní, mám mnohem radši různé ovocné a vodové zmrzliny a různé dřeně než právě ty smetanové zmrzliny a přitom Míša mi chutná...A moc děkuji za recept, až se nám uvolní tvořítka od višňových nanuků, určitě ho vyzkouším :))

      Vymazat
  8. Nanuky vyzerajú lákavo. Ja som ešte nikdy nanuky nerobila. V detstve sme doma robili jahodovú dreň, ktorú sme potom vytiahli z mrazáku a osviežovali sme sa v teplých prázdninových dňoch. Priznám sa, že keďže nemáme detičky, radšej zbehnem do obchodu a kúpim si Magnum :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jahodová dřeň je taky super, tu mi vždycky dělávala babička :)) Ale Magnum si taky občas dám, mám ráda double caramel, ale ten mají spíš v zahraničí :(

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)