SKANDINÁVSKÝ STYL /BYT V KODANI

5. 9. 2014





Jak už jsem psala v článku o Kodani, s kamarádkou jsme byly ubytované v bytě dvou mladých slečen přes Airbnb.com. A protože ho měly opravdu krásně zařízený, neodolala jsem a udělala pár fotek. Přestože nebyl nějak moc velký, působil prostorně a byl hodně prosvětlený. Okouzlila mě hlavně dřevěná podlaha, nábytek z obchodu HAY a jídelní židle od Charlese Eamese (ty bych moc chtěla!). A samozřejmě tu nesmí chybět obnažené žárovky, kožešiny a oblečení na drátěných ramínkách vystavené na stojanu místo ve skříni.

A pokud se zaregistrujete na airbnb přes tento odkaz - klik - získáte na první pobyt slevu 25 dolarů a pak můžete taky bydlet takhle krásně! A to se vyplatí! :))
O mých oblíbených blozích o severském stylu se můžete dočíst tady. Od doby, kdy jsem článek psala jsem objevila spoustu dalších, z těch českých v současné době moc ráda čtu blogy:  desiginwhiteRadush style, Venoška made, my one way nebo chic ada. :)) 

Máte rádi severský styl? Kde nejraději sbíráte inspiraci vy? Budu moc ráda za vaše tipy! :))
Mějte se krásně (a nezapomeňte se zapojit do soutěže tady)! Evi

//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

23 komentářů

  1. Tak tomu říkám parádní ubytování!! :) Židle eamsky nemají chybu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jo! Ani v hotelu by to určitě nebylo takto krásné! :))

      Vymazat
  2. Páni, tak to jste bydlely v úplném snu :o). Byt působí krásně a čistě, mám tenhle styl moc ráda...
    A ty židle a ramínka s oblečením... Aaach :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera takové jednoduché .. a čisté,nemám slov .. kdo by takhle nechtěl bydlet :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych si to s nimi klidně hned vyměnila :))

      Vymazat
  4. To je krásné! Tam být, tak bych se z toho bytu ani nehnula :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byla zase škoda! :)) Ale bylo to tam opravdu moc fajn...

      Vymazat
  5. Mám velmi podobnou jídelní židli, jen ji teda mám u psacího stolu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš! Takovou bych moc chtěla! :))

      Vymazat
    2. http://cdn2.jysk.com/getimage/web.large/3644329/WEB/1006/
      Není to sice úplně ona, ale je ji dost podobná :)

      Vymazat
    3. Ta je taky moc pěkná a asi tak pětkrát levnější, ale originál je originál :))
      No zatím se budu muset spokojit s tonetkami, ale třeba jednou našetřím :))

      Vymazat
  6. Tenhle blog mám taky moc ráda a už dlouho sleduji :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera ..... vypadá to úžasně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné! Kodaň je mojí srdeční záležitostí. Nádherný blog, čistý, osobitý, nenucený a originální! .) Děkuju za něj!

    TerezaInOslo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, moc děkuji za pochvalu, od Tebe mě to obzvlášť těší! :))

      Vymazat
  9. úžasné, už vím, kde budu v Kodani bydlet, až se do ní jednou vydám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlení přes airbnb je nejlepší :)) A takových krásných bytů je v Kodani určitě spousta! :))

      Vymazat
  10. Dobrý den Evi,

    moc krásný měděný lustr:) můžu se zeptat, odkud ho máte?

    Děkuji Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, v tomto bytě v Kodani jsme bydlely s kamarádkou jen chvilku, když jsme tam byly na výletě, tak bohužel vůbec netuším, odkud lustr mají :((

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)