Mých 5 nejoblíbenějších výrobků z Econea.cz + slevový kód!

9. 7. 2024


Pojďte se se mnou podívat na moje eko oblíbence z eshopu Econea.cz! A pokud by vás výrobky taky zaujaly, můžete rovnou nakoupit se slevou:

Se slevovým kódem EVA150 máte na Econea.cz slevu 150 Kč na všechny nákupy nad 1500 Kč, platí i na zlevněné. 

EVA5 zase zlevní jakýkoliv nákup o 5%.


Tablety do myčky Tierra Verde. Novinka od české firmy mě překvapila tím, že nerozeznám rozdíl oproti mytí s konvenčním práškem (myju teda většinou na 50 nebo 65 stupňů). Takže za mě velká spokojenost, výhodné jsou totiž i cenově.


Zubní pasta La Saponaria. Tahle černá pasta hodně pálí a hodně pění. Na první pohled a ochutnání je pro mě k nerozeznání od konvenčních. Jen to složení má mnohem lepší. I manžel jako odpůrce bio past ji vzal na milost. Jen ten bělicí účinek zatím nepozoruji.


Opalovací krém pro děti a citlivou pokožku Officina Naturae. Náš nejoblíbenější opalovací krém je od Officina Naturae, non toxic krém pro děti a citlivou pokožku SPF 50. Vyhovuje i dcerce s ekzémem, má hustou krémovou konzistenci, takže se roztírá malinko hůř než tekutá mléka, ale po rozetření nenechává bílý film. Obsahuje jen minerální filtry a není parfémovaný, ale i tak pěkně lehce voní. Moc se mi líbí i hliníková tuba, díky které se krém dětem hůř mačká a nestane se tak, že naráz vymáčknou půl balení jako u plastového obalu. 😊Už dvakrát jsme ho otestovali u moře a nikdy se nespálili. Měli jsme ho už vloni, psala jsem o něm tady.



Dětské pěnivé mýdlo Sonett. Tohle mýdlo kupuji holkám, baví je se s ním umývat, protože si vymáčknou rovnou pěnu. Nemáme s ním problém s ekzémem a navíc nádherně voní.


Prací gel Sensitive Sonett jsem začala používat, když se mladší dcerce udělal ekzém. Oproti jiným eko gelům, se mi zdá, že pere lépe a je na skvrny účinnější. Místo aviváže používám už dlouho ocet.


Znáte? Používáte?

Mějte krásné léto! Eva


//foto moje ©gathermoments, děkuji Econea.cz za poskytnutí výrobků k vyzkoušení #barterovaspoluprace

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)