VÁNOČNÍ ORIGAMI OZDOBY A DEKORACE

21. 12. 2014

Od kamarádů jsme zcela nečekaně dostali malinkatý smrček v květináči. Je v něm trochu nakřivo, ale je moc krásný. Žádné velké ozdoby by se mi na něm nelíbily, tak jsem si řekla, že letos zkusím něco trochu netradičního. Prozkoumala jsem všechny krásné blogy s DIY nápady. A bylo rozhodnuto! Budeme skládat origami! Sice doma žádné děti (zatím) nemáme, ale bavilo nás to moc. Jsou to tak trochu ozdoby na poslední chvíli a z věcí, které máme všichni doma - z bílého papíru. Některé byly hotové raz dva a některé byly opravdovou výzvou jako třeba německá/moravská hvězdička. 

A když už jsem byla v tom, udělala jsem si taky pár hvězd nad jídelní stůl, které jsem zavěsila na černobílý provázek a přilepila washi páskou. A konečně jsem dozdobila náš adventní věnec! Nazdobený stromeček vám ukážu příště, tak dneska jenom ozdoby a hvězdy. :))

Návody na všechny hvězdičky a diamant najdete pod odkazy níže. Tak třeba se vám budou taky hodit a doplníte si jich pár na váš stromeček nebo jen tak jako dekoraci.


A jaké ozdoby budete mít letos vy?
Mějte se krásně a užívejte si poklidně adventní neděli i celý předvánoční čas! Evi
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

8 komentářů

  1. Pěkné :) ty německé hvězdy umí pěkně skládat taťka, a když jsem byli s bráchou malí, měli jsme různě barevné pověšené na záclonách v pokoji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)) Jé, tak to jste se měli! My poskládali každý jednu a do dalších se nám už nechtělo :))

      Vymazat
  2. Já vsadila taky na papírové ozdoby, ale jsem lenoch, takže jsem zas jen vystříhala hvězdy ze čtvrtky :D a doplnila šiškami...

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je krása :o). U nás je letos klasika - červená a zlatá - tyhle barvy mi přijdou takové nejvánočnější (a v jiných barvách ozdoby nemáme :D).
    Každopádně tahle inspirace je skvělá, tak že by příští rok... ?

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné to máš! My máme letos mix, něco málo stříbrných skleněných kuliček, ostatní ze samotvrdnoucí hmoty a pár ptáčků z papíru. Příští rok vyzkouším tyhle hvězdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, díky! :)) Ze samotvrdnoucí hmoty jsem původně taky chtěla vyrábět, ale nakonec jsem zůstala u origami, přeci jen je to rychlejší :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)