Baileys Freakshake a soutěž!

19. 2. 2018


Znáte freakshake? Něco mezi mléčným koktejlem a dezertem je současným hitem. A většina z nich vypadá mnohem bláznivěji než ten můj. To je taková chudší verze, ale i tak moc dobrá! :)) 

Já jsem na ten svůj čokoládový s Baileys potřebovala:
  • 3 dc mléka
  • lžíce kakaa
  • 2 lžičky cukru nebo podle chuti
  • Baileys Original 50 ml
  • šlehačka
  • vysokoprocentní čokoláda na polevu a hoblinky na ozdobení
  • polomáčená sušenka nebo třeba brownies, donut, prostě něco na ozdobu :))
  • ve vylepšené verzi přidejte ještě dva kopečky vanilkové zmrzliny

A postup je úplně jednoduchý. Nejprve jsem si našlehala mléko s kakaem, cukrem a Baileys. Pak jsem si vedle našlehala šlehačku a ve vodní lázni rozpustila čokoládu. Na mléko jsem dala šlehačku, přidala sušenku, zasypala čokoládovými hoblinkami a zalila čokoládovou polevou. Doporučuju skleničku umístit na talířek, abyste čokoládu neměli všude. :))






A ta slibovaná soutěž? Probíhá tentokrát na Instagramu, stačí okomentovat soutěžní fotku a láhev Baileys s dodáním až do domu může být vaše! :))



Za jednu láhev irského likéru Baileys pro mě jednu do soutěže děkuji Ivči a alkohol.cz. Nalákala jsem vás na drink? :))

Mějte se krásně! Evi
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)