Advent u nás doma

15. 12. 2017


Letos to doma máme bílozelené s kapkou červené. Nějak jsem cítila, že letos tu trošku barvy na rozveselení prostě potřebuju. :))

Základ adventního věnce mám stejný jako každý rok, z větví nastříhaných na zahradě a hned z několika druhů - borovice, túje, tis a něco takového stříbřitého, co vůbec netuším, jak se jmenuje. Doplnila jsem ho pár větvičkami eukalyptu, který mi stačil zvadnout, než jsem ho stihla vyfotit. A pár červených bobulek ilexu k tomu.

Když už jsem byla v tom nakupování, udělala jsem si radost a neodolala jsem kromě eukalyptu a ilexu taky zlevněnému svazku chryzantém a voskovce, kterou jsem měla ve svatebním věnečku. Tak to máme teď doma pěkně vyzdobené a voňavé. :)) Jen ty papírové hvězdy, co jsem měla před dvěma roky nad stolem, se mi nepodařilo najít. Tak jsem si vyrobila aspoň dvě hvězdičky z korálků, co jsem našla doma (bílé dřevěné korálky z Aliexpressu to do Vánoc už asi nestihnou...).

Vánoční dortík jsem pekla mamce k narozeninám podle receptu Lucky na blogu Nesto. Je perníkový, pocukrovaný vypadá jako zasněžený a moc dobrý! Určitě k Lucce mrkněte. ;))

O víkendu jsme se s mamkou vrhly na cukroví. Máme linecké, moje oblíbené vyskočky (neboli vínové), pracny, brabantské dortíky a ze zbytku bílků pusinky. Ty se mi letos nějak nedařilo s cukrem vyšlehat. Původně jsem myslela, že by to mohlo být starým bílkem nebo cukrem, ale pak jsem někde našla, že miska ani šlehač nesmí být mastné. Tak možná toto bude kámen úrazu...A další víkend bych chtěla stihnout ještě perníčky, tak snad se povedou. Náš osvědčený recept od babičky najdete v článku tady.

O víkendu jsem ale stihla i posezení s kamarádkami, které jsem už pěkně dlouho neviděla. Udělaly jsme si oběd, svařák, pěkně popovídaly, předaly dárečky (letos jsem holkám dala kulatá aerária s rostlinkou tidlansií, které jsem ani nestihla pořádně vyfotit!) a společný den jsme zakončily na Zelňáku na vánočních trzích. Krásně prožitý adventní víkend. :))














Doufám, že i u vás jsou přípravy pěkně v pohodě a klídku! Evi
//foto moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

4 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)