Ostrovy Phi Phi /Thajsko

22. 6. 2017

Na Phi Phi jsme se přesunuli trajektem z Phuketu a protože jsme tu byli už před dvěma roky (a moc se nám tu líbilo!), vezmu to tentokrát stručně a vy můžete mrknout na minulé články o Phi Phi Don a Phi Phi Leh se slavnou pláží Maya Bay.

Ubytování na Phi Phi je obecně dražší než na Phuketu nebo v oblasti Krabi a Ao Nangu, tak jsme tu měli nejdražší ubytování z Thajska, ale kvalitou se třeba s tím na Phuketu nedalo vůbec srovnat. Celkem vtipný bungalov s betonovým dvorkem nebyl až tak špatný do doby, kdy v noci přišla opravdu veliká bouřka a mně začalo ze stropu kapat na čelo. Tak jsme postel posunuli a spali dál, druhý den jsme chtěli vyměnit pokoj, ale byly volné jen ty dražší a pokud bude zase bouřka, tak si máme v noci přijít a oni nám je vymění. Vyhlídka stěhování všech věcí v naprosto šíleném slejváku mě ale odradila, tak jsme si druhou a poslední noc postel posunuli už preventivně. :))

Dorazili jsme v pozdní odpoledne, tak jsme se vydali vykoupat do moře, kde byl zrovna odliv, a tak to bylo spíš takové namočení se. :))

Druhý den jsme jeli na celodenní lodní výlet, takže jsme zajeli k Vikingské jeskyni, tyrkysovému zálivu Pi Leh Bay a v tom největším vedru i na Maya Bay, potom zpátky vyložit ty, co měli koupený jen dopolední výlet a nabrat ty odpolední. A pak už na Monkey beach a Bamboo island.

Večer jsme samozřejmě vyrazili na dobré jídlo, v Thajsku jsme snad nic, co by dobré nebylo, ani neměli! Jinak večer je to na Phi Phi jedna velká plážová party. V uličkách jsme si koupili kyblík za 150 BHT a šli se s ním koukat na fire show na pláži.

Výborná banánová palačinka. :))

Třetí den jsme už odjížděli trajektem do Ao Nangu, tak jsme dopoledne ještě vyrazili na vyhlídku. Počasí nám ale tentokrát moc nepřálo, déšť nás ale zastihl naštěstí až nahoře, kde se bylo kde schovat. Tak jsme si hodinku počkali, vyfotili se a zamířili na další vyhlídku a na pláž. Odtud už zpátky k přístavu na oběd a trajektem do Krabi a "autobusem" do Ao Nangu.

A na jaké výlety jsme se vydali z Ao Nang vám ukážu příště. :))

Mějte se krásně! Evi
//foto moje © gathermoments

• Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit: