Phuket: Kamala a Surin beach /Thajsko

23. 5. 2017

Mám pro vás první díl našeho cestovatelského deníčku, tak snad se bude líbit! :))

Po příletu z Dubaje na letiště KLIA 1 v Kuala Lumpur jsme rovnou zamířili na nízkonákladový terminál KLIA 2, odkud létá Air Asia, s tou jsme měli koupené letenky na Phuket. Mezi terminály jezdí vlak Klia express za 1,8 MYR/os (1 MYR je cca 6 korun), vše je hezky značeno, takže jsme se ani neztratili. Jen je potřeba nechat si více času na přestup. Na pasové kontrole byly dlouhé fronty, ale po ní už na nás čekala zavazadla. Docela mě překvapilo, že v letadle z Kualy na Phuket nebyli skoro žádní asiati, jen spousta západních turistů!

Na Phuket jsme dorazili před půlnocí místního času, s ubytováním jsme byli domluvení, že pro nás přijedou. Protože jsme byli 4, vyšlo nás to takto stejně, jako kdybychom sháněli dopravu až na letišti. Takhle na nás po příletu čekal řidič, který nás zavezl přímo k ubytování, což bylo moc fajn a my nemuseli nikde bloudit.

Ráno jsme se vydali do supermarketu pro něco málo na snídani a potom už na pláž. Po dvou dnech bez pořádného spánku jsme byli dost hotoví, takže jsme to pojali jako odpočinkový den na pláži. Vykoupali jsme se, okoukli nabídku místních cestovek s výlety do národního parku, kam jsme chtěli vyrazit druhý den. Z ceny 2000 BHT/osoba jsme se nakonec dostali až na 1300. Nebojte se tu zeptat na slevu! Pokud jedete 4 jako my, určitě nějakou dostanete. :))

Po poledni jsme se ještě šli projít po Kamale, dali si první jídlo, jak jinak než nudle Pad Thai!

Naše stylové ubytování: bungalovy s dvorkem plným tropických rostlin. :))

Vykoupali se v bazénu u našeho ubytování a k večeru se šli projít na vedlejší pláž Surin. Cestou jsme potkali dvě vyhlídky - jednu na Kamala beach a druhou na soukromou pláž, kde se platí vstupné. Původně jsem uvažovala o ubytování v Surin, ale nakonec jsem byla ráda, že jsme byli právě v Kamale, protože tam bylo mnohem víc možností, kam si zajít na jídlo nebo kde koupit výlet. Když jsme tu byli před dvěma roky, bydleli jsme u pláže Kata beach.

Cestou zpátky se docela rozpršelo, to nás v Thajsku provázelo skoro celý pobyt, ráno a přes den bylo krásně a večer začala obloha zatahovat. Většinou pršelo v noci, tak to nám až tak nevadilo. Zastavil nám nějaký místní Thajec, že nás sveze zpátky do města, byli jsme už za půlkou cesty, ale nabídku jsme nakonec neodmítli. Nakonec se ještě rozčiloval, že jsme mu zaplatili málo, prostě takové samozvané taxi.

Zastavili jsme se ještě u Phuket FantaSea, kde dělají různá vystoupení se slony a všechno to tu příšerně svítí a bliká. Na představení jsme nešli, ale naproti byl zrovna trh, tak jsme ochutnali něco málo a nakoupili ovoce. Cestou na ubytování jsme se ještě zastavili u silnice na naprosto skvělé polévce. A večer už vysílením padli do postele. :))

Další den jsme vyrazili na lodní výlet do národního parku Phang Nga na známý ostrov Jamese Bonda, ale o tom až příště v dalším článku. :))

Mějte se krásně! Evi
//foto moje © gathermoments

• Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit: