8. 12. 2016

Předadventní soutěž - vyhlášení


Nejprve bych vám všem chtěla moc poděkovat za hojnou účast a milé komentáře. Udělaly mi opravdu velikou radost, jsem moc ráda, že se mé výrobky líbí a věřím, že vám budu moci co nejdříve zase nabídnout nějaké novinky. :))


A teď už k soutěži, všechny jména (a že jich bylo skoro 200!) jsem si přepsala na papírky, rozdělila do dvou skupin podle vybraného balíčku a losovala jsem tradičně ručně.
První balíček vyhrává komentář: č. 154 Pavla a druhou květinkovou sadu: č. 57 Kateřina Tomíčková. Výherkyním moc gratuluji, posílám email a doufám, že jim výhra udělá radost. :))


VÁNOČNÍ SOUTĚŽE JEŠTĚ NEKONČÍ!
A pokud jste tentokrát neměli štěstí, můžete ho pokusit v soutěži o povlečení podle vlastního výběru, soutěž najdete zde.

Navíc se tu do Vánoc objeví ještě dvě krásné soutěže! Jednu jsem vám už slíbila na Facebooku, ta bude o krásnou skleněnou láhev na pití Equa Mismatch. Ta druhá bude o fototapety, nálepky nebo plakáty v hodnotě 4000 Kč. Tak se nezapomeňte zase zastavit! :))


Užívejte si vánoční čas v klidu a pohodě! Evi
// foto moje ©gathermoments, předposlední fotka via, poslední fotka via

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Luci, soutěž o ni bude příští týden, tak nezapomeň nakouknout :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)