Santorini /Santo Wines

7. 8. 2014

Dnes je to poslední příspěvek ze série o Santorini a tentokrát bude celý jen o vinařství Santo Wines. Objevili jsme ho celkem náhodou během výletu na čtyřkolce poslední den našeho pobytu. Půjčení čtyřkolek je tu hodně levné, měli jsme za 15 euro na jeden den (pán dokonce tvrdil, že je to s full insurance), benzín jsme pak koupili za 3 eura. A stihli jsme toho objet opravdu hodně, protože Santorini je malinkaté.

Cestou z vesničky Megalochori do Pyrgosu jsme si udělali zastávku ve vinařství Santo Wines. Z vyhlídkové vinárny je tu krásný výhled, všichni okolo si dávali degustační sady vín a my jsme nemohli, protože jsme museli dojet na čtyřkolce zpátky. Nakonec jsme tu strávili asi půlku odpoledne, ale dali jsme si jen frapé (za 3,5 eur jsme dostali jestě vodu a zákusek) a litovali jsme, že už druhý den odjíždíme a nestihneme si sem zajet ještě autobusem. Tak snad někdy příště!

Koupit si tu můžete 6, 12 nebo 18 vzorků místních vín, která vám naservírují se sýry, místní pastou ze sušených rajčat, tyčinkami a vodou. Není to úplně nejlevnější, ale je k tomu všemu krásný výhled na celou kalderu a ještě vám k tomu hraje paní na harfu. Možná až moc velká romantika. :)) Najdete tu i obchod a všechna vína si můžete zakoupit s sebou, jen pozor na váhový limit kufrů, ten tu na letišti kontrolovali opravdu přísně mnozí museli doplácet (my měli asi 1,5 kila nadváhu, ale dovolili nám si z kufru něco vyndat a vzít na palubu, čímž tohle celé podle mě ztrácí smysl, když váhu na palubu už nikdo nekontroluje...).

Ochutnávat místní vína můžete ale i v dalších osmi vinařstvích (kousek odtud ve vesničce Megalochori najdete vinařství Gavalas) a vinném muzeu nedaleko letiště.

Tak doufám, že se vám celý santorinský seriál líbil a moc vás nenudil. :) Seznam všech článků najdete tady:
  1. Santorini - úvod
  2. Santorini - koupání a pláže
  3. Santorini - Fira a Oia
  4. Santorini - co si dát v Řecku aneb 5+1 mých nejoblíbenějších řeckých jídel
  5. Santorini - výlety
  6. Santorini - Santo wines

Užívejte si léta! Evey

//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

4 komentářů

1. Jak to jen říct... Už vím - nádhera!
    Tvoje fotky jsou doknalé, úplně jako by mě na místo dokázaly přenést..
    Tenhle seriál se mi líbil moc a moc a doufám, že brzy bude nějaký další (a klidně zase řecký ;o))

1. Denčo, děkuji za milý komentář, moc mě potěšil :)) Jsem ráda, že se články líbily. Momentálně se chystám do Kodaně, určitě nějaký článek bude, jen zatím nevím, jestli to vydá na celý seriál :))

2. Přesně vše jsi napsala krásně jak to je ..... od prvního až po poslední příspěvek úplně jsme se tam zase přenesla.....projela jsem vše autem a nejednou - výhodou je ,že ostrov je skutečně malý ,ale nádherný

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)