3 NEJKRÁSNĚJŠÍ STŘEDOMOŘSKÉ PLÁŽE, KTERÉ JSEM NAVŠTÍVILA

27. 8. 2014

ELAFONISI /KRÉTA, ŘECKO
Aneb když chcete na chvíli do Karibiku, zkuste Krétu. :)) 
400 metrů široké mělké písečné spojení Kréty s ostrůvkem Elafonisi tvoří jemný světlý písek, který se mísí s narůžovělým, voda tu tak získává zajímavé odstíny od modré, přes tyrkysovou až po zelenou. Elafonisi najdete na západním pobřeží Kréty téměř v pustině, v okolí je jen vyprahlá zem, dvě taverny a půjčovna slunečníků. 

NAVAGIO /ZAKYNTHOS, ŘECKO
Pláž Navagio je nejznámější pláží ostrova Zakynthos, přístupná je pouze lodí, kterých sem jezdí hodně a tak se přes den naplní k prasknutí. Pokud však vyrazíte včas, můžete si ji liduprázdnou vyfotit ze shora z vyhlídkové plošiny nad 100 metrů hlubokým útesem. V čistě bílém písku tu v roce 1980 ztroskotala pašerácká loď, dnes je z ní zrezivělý vrak a velká atrakce.  


NISSI /KYPR
Nissi Beach je pláž na Kypru s jemným bílým pískem a mělkou vodou, která má díky tomu krásnou tyrkysovou barvu a vypadá tak trochu jako v Karibiku. A protože je vyhlášená svojí krásou, sami tu rozhodně nebudete. Sjíždějí se sem davy lidí, jak místních, tak turistů. Jsou tu hlučné plážové bary, půjčovna vodních atrakcí a spousta lidí. Možná v zimě je tu liduprázdno, to musí být bezva!


Navštívili jste některou z nich? Která je ta vaše nej?
Snad jsem vám trochu zpříjemnila dnešní upršený den, mějte se krásně! Evi

//všechny fotky moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

14 komentářů

  1. Všude to vypadá naprosto báječně!:) Nejvíc se mi asi líbí druhá z Řecka..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny tři jsou moc krásné...jak na ty fotky koukám, hned bych vyrazila někam do tepla, tohle počasí se mi moc nelíbí :))

      Vymazat
  2. na Zakynthos by som chcela niekedy ísť a odfotit si to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádhera! V Řecku jsem nikdy nebyla, takže asi tak. :D Krásné fotky v tomhle počasí dokážou zvednout náladu, díky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brunwen, díky! Jsem moc ráda, že fotky splnily svůj účel. Řecko mám tak ráda, že k moři skoro jinam nejezdím, takže kdybys nevěděla kam, doporučuji. :))

      Vymazat
  4. Všechny jsou krásné. Byla jsem jen na Navagiu. Tedy spíš u Navagia. Jeli jsme na výlet lodí, ale protože byly moc velké vlny, nedalo se na pláži přistát. A pak jsme si udělali ještě výlet na vypůjčeném skůtru a pláž jsme viděli shora z té vyhlídky. Je nádherná. Moře má nepopsatelnou barvu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jeli i na loď (a měli jsme štěstí) i na vyhlídku vypůjčeným autem...ale zase o tolik jste nepřišli, voda je tam opravdu krásná, ale lodí přijelo hned několik a pláž byla tak plná, že už to taková romantika nebyla :))

      Vymazat
  5. Úžasné! Všechny tři! Ani nevím, kterou bych s vybrala dřív :o). Každopádně jsem zatím nenavštívila bohužel ani jednu.. Ale není všem dnům konec a tak si říkám, že bych to vzala hezky popořádku, odshora dolů? No uvidíme... ;o). Moc se mi tenhle článek líbí :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, moc díky, mám radost, že se líbí! :)) Doporučuji všechny, každá má své kouzlo, bylo by těžké vybrat jen jednu...no a doufám, že brzy zase objevím nějaké nové a přidám pokračování. :))

      Vymazat
  6. Na pláži Navagio/Zakynthos jsem byla minulé léto! Opravdu nádhera, jen byly větší vlny, takže jsme nemohly z lodě ven :( ale i tak nádhera!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám se tam podařilo zakotvit, ale kromě naší lodě tam byla spousta dalších, takže pláž byla opravdu přeplněná...Ale i tak byla moc hezká, to jo! :))

      Vymazat
  7. Já byla jen na Zakynthosu, a bohužel, jak píšeš, takhle prázdný to tam teda rozhodně většinou není:D Takže barva vody na jedničku, ale spousta (zejména ruských) turistů všude okolo už takové bájo není :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, lidí tam bylo fakt hodně...a shora mi přišla možná ještě o trochu hezčí než z lodě, ta vyhlídka je super :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)