7. 3. 2014

TAG: PRÁSKNI NA SEBE NĚJAKOU TU ŠPÍNU



Janča mě nominovala, abych sepsala nějaké ty mé špinavosti. Tak snad na mě nezanevřete!

1. Nejsem schopná dodělat zadanou práci dřív než těsně před termínem
Naštěstí se mi většinou nestává, že bych ji nestihla vůbec. Ale ta prokrastinace, to je opravdu hrozná věc. A nejvíc ze všeho mě baví psát si seznamy a následně si položky odškrtávat (akorát mi to tu práci většinou neurychlí).

2. Jsem nesnesitelně nepořádná. 
Uklízím, až takové ty chuchvalce prachu začínají vylézat zpod skříní a rohů. Ale občas mě popadne uklízecí nálada a to jsem schopná naráz přebrat dvě skříně a poličky a půlku věcí z nich vyházet. Říkám si totiž, že na výroku: "Čím víc věcí máš, tím víc tě vlastní." určitě něco bude!

3. Skvělé výroky, trefné poznámky nebo chytré argumenty, které bych mohla použít v hádce nebo při debatě s někým nepříjemným, mě pravidelně napadají až tak pět minut poté, co rozhovor skončil. Vždycky z něj vyjdu poražená, protože nevím, co říct. Napadne mě to až dlouho potom a já si pak nadávám, jaká jsem trubka.

4. Nejsem schopná nedočíst rozečtenou knížku, mám pak strašně špatné svědomí. Takže i když mě to opravdu hodně nebaví, tak se snažím vydržet až do konce. A během toho si rozečtu další, takže někdy čtu i tři knížky naráz.

5. Nikdy jsem nebyla na opravdovém koncertě, maximálně ještě na školním vánočním koncertě, ale jinak vůbec. A co je možná ještě divnější, když jsem byla malá, tak jsem nikdy nebyla na táboře. Rodiče mě vždycky odvezli na celé prázdniny k babičce a dědovi na Vysočinu a bylo.

6. A taky se zbytečně a hodně stresuju i z úplných maličkostí, řeším zbytečnosti a mám tendence organizovat lidi. 

Tak doufám, že jsem vás moc neodradila a budete můj blog číst i dál. :) Pokud se bude chtít KamiLceEvičce Va a Kriss prozradit na sebe nějakou špínu, ráda si počtu! A myslím, že i další čtenářky. :)

/zdroj obrázku

11 komentářů:

  1. Jestli jsou tyto malé roztomilé nedokonalosti "špína", tak to se můžu jít bodnout ,-) Trojku a šestku mám stejně, ach ten stres...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přece vás nemůžu hnedka až tak vyděsit! :) Ten stres je hrůza, mívám i problémy s různými prezentacemi, kdy musím mluvit před více lidmi a tak doufám, že se to někdy zlepší :)

      Vymazat
  2. V 1, 2 (pořád nic nic, pak mě to popadne a jsem schopná uklízet celý den a ještě mě to baví) a 4 taky nejsi sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama, mamce to moje neuklízení (z pro mě neznámého důvodu vadí), tak jsem zvědavá, co na to bude říkat přítel, až spolu začneme bydlet, u nich doma se totiž uklízí až moc :)

      Vymazat
  3. Taková hodná holka:-) V některých bodech se shodujeme. Ale třeba bod 3 - taky jsem byla taková, ale za poslední roky došlo k velké změně. Neuměla jsem reagovat na nepříjemné cizí lidi třeba v ochodě nebo na poště, ale teď už se musím spíš krotit, abych to nepřepískla:-) Prostě už se nedám, ale v rámci slušnosti, to jo:-) A díky za nominaci, na podobný článek se chystám, takže si pospíším s dopsáním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě zajímalo, jak se ti to podařilo! Taková změna by se mi taky hodila a zatím nic... :))
      Na ten Tvůj článek se moc těším, jsem zvědavá. :)

      Vymazat
  4. Jako bych četla o sobě, až na tu 5) Plus jsem ještě hrozně nerozhodná a skoro nikdy nechodím včas.

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, máme toho dost společného :) PS: MILUJU TVOJE FOTKY!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. 3 a 6, naprosto souhlasím, mám to tak taky :D děkuji za nominaci, pokud tě zajímá nějaká špína o mně, kouknout se můžeš tady: http://milujemekosmetiku.blogspot.cz/2014/05/tag-praskni-na-sebe-nejakou-tu-spinu.html

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)