JARO

12. 3. 2014




O tom, že je tu jaro v plné síle, už nemůže snad nikdo pochybovat. Celý poslední týden je venku tak krásně, že se mi dokonce i ráno bez problémů vstává. A s úsměvem!
Cestou domů jsem narazila na hromadu větviček, které zbyly na chodníku po jarním řezu, tak jsem si jich pár vzala domů, abych to jaro měla i uvnitř. A ve váze jsou krásné, i když nezáří pestrobarevnými květy, takoví poslové jara. :)

/foto moje

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

8 komentářů

  1. To je krásné,tak hezky snově nafocené.:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná fotka, jaro z ní sálá ven :o).

    Užívej krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, užívám si :) Krásné jaro i Tobě! :)

      Vymazat
  3. Krása! Já už se moc těším, až bude jako v plném proudu! Teď se o víkendu má ochladit :(

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Však ono se zase potom oteplí (doufám:)

      Vymazat
  4. Milá Evey, nádherný blog plný krásých fotografií a příspěvků ... děkuji ti za komentář u mě na blogu, díky kterému jsem tě objevila .... moc ráda si tě přidávám mezi své "oblíbené" ..... už se moc těším na další návštěvu u tebe na blogu ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji :) Chodím k tobě ráda nakukovat a ten věneček je tak krásný, že jsem musela i okomentovat :)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)